Vragen Samsung Trend Lite

• 13 juli 2014
  • 4 reacties
  • 550 keer bekeken

Geachte forumleden,

Ik wil naast mijn S2 Plus een 2e smartphone voor navigatie, mp3 speler en als reserve toestel kopen zodat ik tijdens het navigeren of muziek luisteren niet gebeld kan worden en tevens de accu van de S2 Plus bespaar.

Wat zijn jullie ervaringen met de Trend Lite? Ik las in diverse reviews dat het toestel traag wordt na ongeveer 2 weken. Voor de S2 Plus heb ik een Fame gehad en daar was ik zeer tevreden over. Volgens mij is de processor van de Trend Lite hetzelfde als van de Fame (1GHZ Single core met 512 mb werkgeheugen).

Soms zijn prepaid toestellen van kpn prepaid simlockvrij. Weet iemand of de Trend Lite misschiern ook simlockvrij is? Ik gebruik namelijk naast de kpn simkaart ook nog een simkaart van Medion mobile.

Alvast bedankt voor jullie antwoord(en).

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De Samsung Galaxy Trend Lite is niet simlockvrij. Zelf heb ik het toestel niet geprobeerd, maar het is inderdaad een single core toestel van 1Ghz en 512MB werkgeheugen. Misschien dat de Galaxy Young ook een optie zou kunnen zijn, soortgelijke specs met 768MB werkgeheugen. De Trend heeft echter wel een betere batterij die langer mee zal gaan.

Bedankt voor uw bericht.

De Young vind ik voor navigatie net iets te klein.
Bij mijn y s5360 werd de navigatie app soms plotseling afgesloten. Dat heeft waarschijnlijk te maken met het te kort aan snelheid.

Bij minn Fame werkte navigatie prima.
Kan ik ervan uitgaan dat de Trend Lite dan ook goed werkt qua navigatie?
Reputatie 7
Badge +12
U mag er inderdaad vanuit gaan dat de navigatie net zo goed zal gaan werken op de Trend Lite. Ze zijn grotendeels hetzelfde, maar de Trend heeft een beter en groter scherm.

Okè bedankt voor de info.

Reageer