Beantwoord

Waarom alleen 128gb op Galaxy S10 serie

  • 27 June 2020
  • 7 reacties
  • 150 keer bekeken

Een vrij simpele vraag eigenlijk zoals in de titel vermeld.

 Ik ben over een paar dagen toe aan verlenging en was dus alvast even aan het rondkijken en research aan het doen.

Uiteindelijk terecht gekomen bij de S10+ aangezien S20+ absurd duur is naar mijn mening.

Het is in deze tijd toch niet onlogisch dat men wel wat meer opslag dan 128gb verwacht, het moet toch niet zo zijn dat het grote KPN niet even wat meer keuze kan bieden dan dat.

Ja ik weet dat er ruimte is om zelf opslag toe te voegen maar dat is niet het punt. (ben ik sowieso van plan)

Lange tijd al een trouw klant van KPN en kunnen weinig fout doen, maar jullie slaan de plank echt volledig mis met dit treurige aanbod.

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 June 2020, 20:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @P V K ,

Je hebt een alternatief. Je kunt bij een andere winkel zelf de door jou gewenste telefoon kopen. Het Sim-kaartje overzetten en klaar! 
 

Je kunt namelijk ook jouw oude abonnement ongewijzigd laten doorlopen. Verlengen is niet verplicht, niet verlengen betekent dat jouw oude abonnement doorloopt op dezelfde voorwaarden. 

 

Ik wilde ook de bundel verhogen, vandaar.

Ook al zou dat niet moeten uitmaken naar mijn mening, het lijkt mij dat een ruim aanbod verwacht mag worden. Toch?

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt ook kiezen voor een verlenging op basis van Sim-only. Je kiest dan voor een abonnementsvorm met een hogere bundel, maar dan zonder toestel. Dat toestel koop je zelf ergens anders. 
 

Dat scheelt jou ook nog eens een BKR-registratie. 
 

En wat de keuze van telefoons betreft: KPN heeft ergens een keuze gemaakt, ze kunnen niet alle types telefoon in alle kleuren in het assortiment opnemen. Maar je hebt dus een alternatief. 

Reputatie 7
Badge +15

@P V K Welkom op het forum. Goed om te lezen dat je je contract kunt verlengen. Helaas moet ik je wel teleurstellen wat betreft de Samsung S10+ wij bieden inderdaad alleen de 128GB versie aan. Zoals @Noordzee al aangeeft kunnen wij helaas niet alle types en kleuren toestellen in ons assortiment hebben. Wij moeten daarin dus keuzes maken. Wel heb je uiteraard de mogelijkheid het toestel aan te schaffen via een andere aanbieder en je abonnement als een Sim-only te verlengen. 

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt ook kiezen voor een verlenging op basis van Sim-only. Je kiest dan voor een abonnementsvorm met een hogere bundel, maar dan zonder toestel. Dat toestel koop je zelf ergens anders. 
 

Dat scheelt jou ook nog eens een BKR-registratie. 
 

En wat de keuze van telefoons betreft: KPN heeft ergens een keuze gemaakt, ze kunnen niet alle types telefoon in alle kleuren in het assortiment opnemen. Maar je hebt dus een alternatief. 

@P V K

Heb je nu gekozen voor een verlenging op basis van Sim-Only? 

Reputatie 3
Badge +2

Kijk anders eens naar de Note 10+ Niet goedkoop maar een hele vette telefoon! 256 of 512 GB opslag. Naar verluidt wordt er 5 augustus een nieuwe Note 20 en Note 20 plus/ultra aangekondigd en dan zal de Note 10+ waarschijnlijk nog heel even een stuk goedkoper aangeboden worden totdat hij uit het assortiment verdwijnt. In de S10 serie is een keuze gemaakt om alleen de 128 GB te voeren waarschijnlijk omdat bijna niemand meer nodig heeft (ik gebruik wel meer) en als wel dan gaat het vaak om mediaopslag die zoals je zelf al noemde ook op het uitbreidbare geheugen kunt opslaan. Dit geeft de meeste flexibiliteit, zo betaal je alleen voor de opslag-upgrade die je zelf nodig hebt.

Reputatie 7
Badge +16

De Note10+ is inderdaad een top toestel en tegenwoordig een stuk betaalbaarder :)