Beantwoord

Wacht al 2 weken op mijn Samsung Galaxy A8

  • 30 March 2019
  • 9 reacties
  • 146 keer bekeken

Wacht nu 2 weken op mijn bestelling ( samsung Galaxy A8 gold) is dit normaal bij de KPN dat het zolang duurt voordat ze hun voorraad weer aangevuld hebben ?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 1 April 2019, 09:57

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @pake jurre, Normaal gesproken krijg je een bevestiging en sturen we z.s.m. je nieuwe toestel op. Soms komt het voor dat het toestel niet op voorraad is, maar hier krijg je dan ook een bericht over. Ik zou graag na willen gaan hoe het nu zit. Zou je daarvoor het 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Vind het raar dat als een bepaalde telefoon niet op voorraad is dat KPN er zolang over doet om de voorraad weer aan te vullen. Ik neem aan dat als er nog een bepaald aantal aanwezig zijn dat je de voorraad aanvult.
Reputatie 7
Badge +19
@pake jurre, Of dit de reden is, is nog niet duidelijk. Je stapt over vanaf een andere provider en heb je wel een bevestiging gehad? Zou je jouw KPN mobiel klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Het klantnummer van KPN tv/internet heb je ingevuld. Zou je bij opmerkingen het bestelnummer willen toevoegen? Dan kan ik je vraag beantwoorden.
Wel een bevestiging gehad in de winkel maar bleek de volgende dag niet op voorraad
Reputatie 7
Badge +19
@pake jurre, Ik zie ook dat de telefoon niet op voorraad is 😞
Vind het raar dat als een bepaalde telefoon niet op voorraad is dat KPN er zolang over doet om de voorraad weer aan te vullen. Ik neem aan dat als er nog een bepaald aantal aanwezig zijn dat je de voorraad aanvult.
Hoe het zit, durf ik je niet met zekerheid te zeggen. Ik verwacht dat de verkoop van een toestel de ene keer sneller gaat dan de andere keer. Daarnaast zijn wij ook afhankelijk van leveranciers. Wanneer het toestel op voorraad is, stellen we je op de hoogte.
Vind het wel best zo. Zeer teleurgesteld in de KPN , de éne leugen na de andere leugen en daar Word je dan mee aan het lijntje gehouden.
Reputatie 7
Badge +19
@pake jurre, Over welke leugens heb je het precies? Natuurlijk snap ik dat je het toestel liever gister in huis hebt dan vandaag en als ik je kon vertellen wanneer het toestel weer op voorraad is dan deed ik dat. Dit is niet het geval en moet ik je helaas vragen om het af te wachten. Je wordt op de hoogte gehouden per e-mail van de voortgang van je bestelling. We doen er alles aan om het nieuwe toestel zo snel mogelijk te bezorgen.
Joepieeeee morgen word hij bezorgd.
Reputatie 7
Badge +19
Dat is goed nieuws @pake jurre! Dan wens ik je vast heel veel plezier van je nieuwe toestel 😁

Reageer