Beantwoord

Wachtwoord wordt niet meer herkend door telefoon

  • 28 October 2019
  • 4 reacties
  • 395 keer bekeken

Vanochtend wakker geworden en wil dan natuurlijk even op mijn mobiel het nieuws lezen en berichten bekijken, maar mijn eigen wachtwoord wordt niet meer herkend en ik kan nu dus geen gebruik meer maken van mijn telefoon. Denk dat 1 van onze katten misschien op mijn telefoon heeft gestaan, nadat ik deze op mijn nachtkastje heb gelegd gisteravond. Help!

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 November 2019, 10:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Nenanie. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het wachtwoord niet meer herkent word door jouw smartphone. Wat voor een toestel heb je en op welke manier vergrendel je het toestel (patroon, pincode of wachtwoord)? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Nenanie. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het wachtwoord niet meer herkent word door jouw smartphone. Wat voor een toestel heb je en op welke manier vergrendel je het toestel (patroon, pincode of wachtwoord)? 

Helaas heb ik geen bericht van je ontvangen. Ik hoop dat het gelukt is om jouw smartphone te ontgrendelen. :slight_smile:

Hoi Vikash,

Sorry voor het late antwoord.

Inmiddels is het probleem opgelost door een "harde reset" op mijn Samsung Galaxy 8+. De andere oplossing had blijkbaar terug naar fabrieksinstellingen geweest. Dus ben blij dat de reset genoeg was.

Heb ik wel een dag op moeten wachten om daarachter te komen en heb voor het eerst ervaren hoe afhankelijk je tegenwoordig bent van je smart phone. 

Hoe dan ook, wel bedankt dat je hebt willen proberen te helpen. 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat het probleem inmiddels is verholpen door een reset van jouw Samsung S8+. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!:slight_smile:

Reageer