Beantwoord

Wanneer is bestelde telefoon, LG G8X Thinq, weer op voorraad?

  • 7 September 2020
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd. Als nieuwe telefoon heb ik de LG g8x thinq gekozen. Nu ging ik kijken hoe het ervoor staat met de bestelling en blijkt deze niet op voorraad te zijn. Ik zou hem anders morgen al ontvangen volgens de site. Ik wil graag weten wanneer deze wel weer op voorraad is.

Want de telefoon die ik nu gebruik loopt op zijn laatste pootjes

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 10 September 2020, 13:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen, Stephan, welkom op het forum! Ik heb even gekeken en ik zie dit toestel (nog) niet staan op de lijst. Een toestel komt op de lijst als we er op het moment geen voorraad van hebben maar wel bestellingen. Ik vermoed dat jouw bestelling nog niet is verwerkt op de lijst. Het is dan even afwachten. Je kunt in je Bestelstatusomgeving de boel bijhouden. Zodra het toestel er is wordt je via daar (en e-mail) op de hoogte gebracht. Morgen kan ik dan even opnieuw op de lijst kijken of het toestel er dan op staat met een prognose van leverdatum.

Dank je voor je reactie. Dan wacht ik even af of er morgen meer bekend is

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat het toestel nu wel op de lijst staat, de verwachting is dat we uiterlijk volgende week kunnen leveren.

Helemaal top. Dan wacht ik het nog even af. Dat is niet zo heel lang. Dankjewel voor je reactie