Beantwoord

Wanneer is de Samsung galaxy A52 weer leverbaar?

  • 1 April 2021
  • 7 reacties
  • 569 keer bekeken

Hallo, ik heb zojuist de Samsung galaxy A52 besteld. Op de site stond dat deze op voorraad was, maar nu krijg ik alsnog bericht dat dit niet het geval is. Kunnen jullie me vertellen wanneer deze wel.weer leverbaar is en hoelang ik nu dus moet wachten?

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 1 April 2021, 19:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

We verwachten volgende week nieuwe voorraad, @Kerremans. Je krijgt een mailtje zodra jouw toestel klaar is voor verzending naar jou toe. Je kunt de status ook controleren in je bestelomgeving.

Samsung A52 besteld en zou gewoon op voorraad zijn en volgende dag geleverd worden maar heb ook een mailtje gekregen dat die alweer niet op voorraad is?????

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @MadMaikie, welkom. Dit kan helaas gebeuren. Er zijn een aantal versies van de A52. Afhankelijk van welke je besteld hebt verwachten we die of deze week, of anders eerste helft van juli. Je krijgt bericht zodra jouw toestel binnen is en klaar voor verzending. Je kunt dit ook bijhouden in je bestelomgeving.

Bedankt voor de reactie en ze hebben me al bericht gestuurd dat hij deze week geleverd word.

Groeten 

Hier hetzelfde probleem. Gisteren besteld, en zou maandag binnen komen maar nu mail dat de blauwe versie niet meer op voorraad is

Gisteren geprobeerd een a52 en A42 te kopen maar vestiging utrecht gaf aan dat deze niet te leveren zijn op dit moment. Heeft KPN enig idee wanneer deze wel weer in voorraad zijn?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Loppie, welkom! De Samsung Galaxy A42 is niet meer leverbaar, deze kun je dan ook niet bestellen. Voor de Samsung Galaxy A52 hangt het af van de kleur. De White en Violet versies zijn ook niet meer leverbaar en dus niet meer te bestellen. Black en Blue, de Violet dual-sim en de Black Enterprise Edition verwachten we eind augustus/begin september weer. Dat wil echter niet zeggen dat je dan ook op dat moment een ontvangt als je hem nu bestelt.

We weten niet van tevoren hoeveel wij krijgen van elk toestel als er weer een nieuwe lading binnenkomt. Het is dan ook mogelijk dat er dan minder toestellen binnenkomen dan er openstaande bestellingen zijn. In dat geval krijgen klanten die eerder besteld hebben voorrang en kan het zijn dat je dus langer moet wachten. Als je dan ook heel specifiek een A52 wilt, raad ik je wel aan om het dan ook nu te bestellen om te zorgen dat je er zo kort mogelijk op hoeft te wachten.