Vraag

Wanneer kan de LG wing geleverd worden?

  • 10 June 2021
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Hallo, ik heb een vraag, ik heb 3 weken geleden mijn abonement verlengt, en ben ik voor de lg wing gegaan, maar hy staat in backorder, nu is mijn vraag wanneer ze er weer zijn,? Ik woon in delfzijl - groningen

 

Mvg Rodney


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hallo @Rodneyking, welkom op het KPN Forum. Ik heb gekeken en de LG Wing 5G Dual-SIM Illusion Sky is niet meer leverbaar en zal dat ook niet meer worden. Dezelfde telefoon maar dan de Aurora Grey zou wel gewoon op voorraad moeten zijn. Ik zou even bellen met de klantenservice via 0800-0402 als ik jou was. Dan kunnen ze, afhankelijk van welke versie van het toestel je hebt gekozen, of een nieuwe aanvraag voor je doen (als het Illusion Sky is)  of waarom er nog niet geleverd is (in het geval van Aurora Grey). Ik wil ook wel voor je kijken, zou je dan je gegevens willen invullen in je profiel en een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Reputatie 2
Badge +1

@Rodneyking Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!