Beantwoord

Wanneer komt de Samsung Galaxy Note 10+ in het blauw

  • 8 August 2019
  • 4 reacties
  • 411 keer bekeken

wanneer komt de blauwe versie van note 10+ en zijn er ook nog andere actie's na deze pre-orders ???
ik wil graag 512GB met blauwe kleur me abonnement verlengen????

Admin: titel aangevuld i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door SjorsK 9 August 2019, 21:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Deze is alleen beschikbaar in de verenigde staten, overigens heb ik (en een aantal anderen) al via prive kanalen aangegeven dat we het jammer vinden dat de blauwe versie niet voor onze markt beschikbaar is.

Op dit moment zijn er geen andere promo's beschikbaar, voor Samsung zijn de promo's bedrijfsgeheim en zullen ze nooit zeggen wanneer deze uitkomen en wat het is, mijn advies is om het toestel te kopen wanneer de prijs/promo goed genoeg voor je is 🙂
Deze is alleen beschikbaar in de verenigde staten, overigens heb ik (en een aantal anderen) al via prive kanalen aangegeven dat we het jammer vinden dat de blauwe versie niet voor onze markt beschikbaar is.

Op dit moment zijn er geen andere promo's beschikbaar, voor Samsung zijn de promo's bedrijfsgeheim en zullen ze nooit zeggen wanneer deze uitkomen en wat het is, mijn advies is om het toestel te kopen wanneer de prijs/promo goed genoeg voor je is :)


mag ik weten hoe u aan deze info komt ik wil graag zeker van zijn en niet over een maand iets anders te zien krijgen na dat ik de toestel al heb gekocht?
Reputatie 7
Badge +16
Alle huidige promo's staan hier vermeld (Van Samsung zelf, 3de partijen niet mee gerekend).
https://www.samsung.com/nl/promo/


Deze promo is tot 22-08-2019 geldig, daarna kan er een andere promo komen. (Sleutelwoord: Kan, dit is alles behalve een garantie). Promo's zijn geen garantie maar de geschiedenis leert dat met top toestellen met enige regelmaat promo's komen, ook na de lanceerperiode maar er zit meestal wel wat tijd tussen.

En, ik ben een beetje een Samsung kenner 😉

In de geschiedenis heeft Samsung voor zolang ik ze volg de pre-order bonus tijdens de pre-order periode niet vervangen.

Nogmaals: Ik hoop dat het blauwe toestel naar Europa komt, maar Samsung kennende veranderd dat ook niet zo snel.
Reputatie 7
Hallo @samsung vraag, zo te zien heeft Sjors jouw vraag al beantwoord. Daar is voor mij weinig aan toe te voegen 🙂 Op onze site kan je zien welk model wij hebben. Mochten er toch meer opties mogelijk worden, zullen die daar worden toegevoegd.