Beantwoord

websites niet te openen met nieuwe telefoon als ik op de WiFi zit wel op 4g

  • 28 April 2020
  • 11 reacties
  • 724 keer bekeken

ik heb sindskort een nieuwe telefoon en kan nu op de WiFi geen gebruik magen van biiv de website van h en m (ik weet het, wereldproblemen). Ook de app is niet bruikbaar. Zodra ik op 4g ga doen ze het wel. Wie kan mij helpen

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 4 May 2020, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Soms kan het wissen van coockies in de browser deze problemen oplossen.

Dankje,  dat heeft helaas het probleem niet verholpen

De router een soft/hard reset geven? Mijn vrouw heeft er ook wel eens over geklaagd. Bij mij werkte het uitzetten van telefoon, de applicatie (chrome) volledig wissen en opnieuw starten. Voor mijn vrouw was een soft reset van het modem voldoende.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Nist, ben je verder gekomen met de tips van @Jeroen Ruiter of lukt het nog steeds niet om bepaalde sites te gebruiken? Hoor het graag!

Nee het is nog niet gelukt. Ik heb contact met de webcare van hm . Maar het ligt aan onze wifi zoals het nu lijkt. Zodra wij op een apparaat op de wifi gaan lukt het bekijken van de website van de hm niet meer

Reputatie 7
Badge +20

Heel vreemd, zeker ook aangezien het hier alleen om problemen met H&M lijkt te gaan en verder alles goed werkt. Of zijn er nog meer sites waar je niet op komt?

Lukt het alleen met de nieuwe telefoon niet en gaat het met andere apparaten wel  goed?

Tot nu toe alleen de site van hm dat we het probleem zijn tegen gekomen. Vandaar dat ook de hm bezig is om te kijken ook of ze er wat aan kunnen doen.

Het is op al onze apparaten als we op de wifi zitten. Sinds ik een nieuwe telefoon heb. Maar voor zover ik weet is daarmee niets veranderd met de wifi.

@Nist  Volgens mijn is dit niet de eerste melding van een KPN vast internet klant die H&M website niet kan benaderen (wel over ander netwerk, b.v. via 4G). Het kan zijn dat jouw vaste IP adres op een zwarte lijst staat van het hostingbedrijf van H&M of dat de routering van KPN niet op orde is of dat een partij niet wil betalen en dat daardoor toegang oneindig traag is gemaakt.

Kun je wel bij H&M sites in een andere regio ? probeer voor de grap maar eens die van een oliestaat, b.v. https://kw.hm.com/en/

Reputatie 7
Badge +20

Er verandert inderdaad niets aan de instellingen van de wifi als er een nieuw apparaat verbonden wordt met het wifi netwerk. Ik kan zelf met mijn KPN verbinding zonder problemen naar de H&M site, het lijkt hier dus niet om een algemeen probleem te gaan.

Mocht je met H&M niet verder komen, dan kan je de situatie ook nog eens per mail voorleggen aan abuse@kpn.com. Deze afdeling kan even met je meekijken of er vanaf onze kant iets niet goed gaat!

Bedankt voor jullie reacties! Ga ik mee aan de slag

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top, ik hoop dat er snel wordt achterhaald waar dit mis gaat, zodat je weer gewoon de site kunt bezoeken als je dat wilt :slight_smile: