Beantwoord

Weinig accessoires in doosje Samsung A70

  • 7 October 2019
  • 1 reactie
  • 177 keer bekeken

Op 24 september in Almere Stad heb ik een nieuw abonnement met telefoon, Samsung A70, afgesloten.
Nu ik de telefoon in gebruik heb genomen lijkt er wat te missen. De oplader heeft wel gewoon snoer, aan te sluiten op 2 telefoons. Echter is er geen mogelijkheid om de telefoon via USB met een ander apparaat te verbinden. Daarnaast zijn er geen andere dopjes meegeleverd dan de standaard maat oordopjes bij de snoer met oortjes (weet de naam niet 🤣).
Deze dopjes passen mii niet, en kan m dus niet gebruiken.
Ik vind dit vreemd, er zat nl een sticker van de kwaliteitscontrole op de doos zat.
Graag hoor ik van u.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 October 2019, 12:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Ha @NFleuren, welkom! Ik weet wel dat de bijgeleverde accessoires tegenwoordig steeds minder worden, omdat mensen vaak nog accessoires hebben en/of zelf andere kopen. Als de doos nog gesealed was toen je 'm kreeg, dan zullen de bijgevoegde accessoires ook daadwerkelijk diegene zijn die je mocht verwachten. Je kunt altijd navraag doen bij Samsung als je het zeker wilt weten.