Beantwoord

Wel telefoonnummer zichtbaar maar geen naam

  • 10 April 2018
  • 9 reacties
  • 13038 keer bekeken

Sinds een aantal dagen kan ik niet meer zien wie er belt. Er wordt alleen nog maar een telefoonnummer getoond. Is erg lastig. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden. Ik heb de indruk dat het met WatsApp te maken heeft. Tot nog toe gebeurt dit met nummers die ook als contact in WhatsApp staan.
icon

Beste antwoord door Nadia 5 May 2018, 10:50

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hey Anitas, je bent nieuw op ons Forum, welkom 🙂 goed dat je die vraag hier stelt. Ai, wat ontzettend lastig zeg!

Welke telefoon gebruik je en welke software versie staat er op? Ik hoor het graag! Dan kan ik met je meedenken over een oplossing 🤔
Samsung Galaxy Android versie 5.0.1 modelnr. GT-19505
software update voor het laatst op 11 april 2018
Reputatie 7
Zo Anitas.. jij bent snel! 😮 Dat is fijn!

Wil jij je toestel eens in 'Veilige Modus' opstarten? De functie ‘veilige modus’ is op alle Samsung smartphones beschikbaar. Met behulp van de veilige stand kun je je toestel opstarten zonder geïnstalleerde apps van derden. Het toestel zal dan uitsluitend standaard applicaties starten. Zo kan je controleren of je Samsung wel functioneert zonder de zelf geïnstalleerde applicaties.

Je vindt hier de instructie voor Veilige modus opstarten met Samsung.

Ik hoor graag of je contacten wel zichtbaar zijn in Veilige Modus. Let me know! 🙂
Reputatie 7
Hoi Anitas, ik ben heel erg benieuwd of je via 'veilige modus' (of op een andere manier) achter het probleem van nummerherkenning + naam op je Samsung bent gekomen. Laat je het nog even weten? 🙂
Reputatie 7
Hoi Anitas, ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga ervan uit dat je het probleem hebt opgelost. Mocht dat niet zo zijn, laat het alsnog weten 🙂
Halla Nadia,
Sorry door omstandigheden kon ik niet eerder reageren.

Ik heb de telefoon in de veilige modus opgestart en de lijst met contacten is gelijk.

Probleem is er nog steeds.
Reputatie 7
Hay Anitas, dat geeft niet! Goed dat je toch nog reageert. Als je via de 'Veilige Modus' ook geen namen ziet en alleen het nummer dan ligt het probleem dus niet in een App. Wil jij eens een andere SIM-kaart in je toestel proberen? Van je partner, huisgenoot, vriend(in). Controleer dan wel even de contacten in je telefoonboek naam + nummer.

Ik hoor graag je bevindingen! 😃
Reputatie 7
Badge +30
In veilige modus en normale modus staan ze in je contactenlijst?
Maar als iemand belt zie je de naam niet?

Dit is volgensmij een geval waarbij de dialer app niet goed de contacten kan opvragen. Of een dubbele dialer app geinstalleerd is.

Als je meerdere apps gebruikt voor je contacten, verwijder er dan 1

Robin
Reputatie 7
Hoi Anitas, via een privébericht heb ik van je begrepen dat alle contacten op je toestel verloren zijn gegaan. Het telefoonboek is leeg. Dat verklaart waarom je ook niet via 'Veilige Modus' de contacten kon zien. Je hebt de meeste contacten weer via je Whatsapp kunnen terug vinden en opnieuw 'opgeslagen'. :)
Mogelijk dat je geen back-up hebt gemaakt van je contacten en je toestel is gereset: 'Terug naar fabrieksinstellingen'. Hierdoor verlies je alle aanpassingen, instellingen en opslag die je hebt gemaakt 😞

Reageer