Beantwoord

Wel toestel geleverd, maar geen koptelefoon

  • 30 September 2019
  • 2 reacties
  • 247 keer bekeken

Gisteren is mijn Samsung S10 geleverd als onderdeel van verlenging van contract, maar daar zou ook als actie een noisefree headphone bij geleverd worden. Die heb ik niet ontvangen.
Wordt die nog nageleverd dan?
Bestelnummer is: ***
antwoord graag via mail ***
Alvast dank en met vriendelijke groet,
A.B. Bouwhuis

Admin: gegevens verplaatst naar profiel i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door RBxx 30 September 2019, 10:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @ton60
Dit is een gezamenlijke actie van KPN en Samsung, maar de uitvoering is in handen van Samsung.
Je wordt op de KPN website hier ook naar verwezen.

Ga naar de Samsung promotie website via deze link JBL bij Samsung S10
Vul je gegevens in en registreer, dan ontvang je de headset binnen 6 weken thuis.
Je kan nog registreren t/m 21-10-2019

Succes en veel plezier met de headset!
Reputatie 7
Hoi @ton60, welkom op het forum. Ik heb de gegevens die je in je bericht had staan verplaatst naar je profiel, in verband met privacy is het niet handig deze openbaar op internet te hebben staan.
Wat RBxx aangeeft klopt helemaal. De koptelefoon wordt niet door ons meegeleverd, maar deze kan je zelf aanvragen via de actiepagina van Samsung waar hij naar verwijst. Daar worden alle voorwaarden toegelicht, zoals de periode waarin je gebruikt kunt maken van deze specifieke actie (tot 21 oktober). Als je het formulier daar invult zullen zij ervoor zorgen dat je de koptelefoon krijgt.