welk huawei toeste is de kpn smart 300

• 25 augustus 2013
  • 8 reacties
  • 8675 keer bekeken

Ik heb sinds kort een KPN Smart 300 toestel en ben op zoek naar een harcover-hoesje. Bij de winkel zeiden ze dat het de Huawei G300 is, maar dat hoesje was te klein voor mijn telefoon. Weet iemand welk Huawei-toestel de KNP Smart 300 is?

Groeten van Pauline

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12
KPN Smart 300 Afmetingen: 133 x 66 x 10 mm

Nu heb ik lopen te zoeken en er is geen enkel Huawei toestel wat hiermee overeen komt.

Reputatie 5
Badge +2
Beste vanderlinden,

kan de batterij uit het toestel?

Zo ja, vaak staat onder de batterij de officiële naam van het toestel.

Ik hoor graag of je er zo uit komt.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 7
Badge +12
Het is geen Huawei, het is blijkbaar een ZTE. ZTE grand X pro :D

de batterij kan niet verwijderd worden, wat erg lastig is als het toestel vastgelopen is. Toestel reageerde ook niet op 12 seconden aan/uit knop ingedrukt houden. Dit examplaar dus geruild maar het nieuwe exemplaar had na enkele ook een vastloper wat een raadsel is omdat we geen apps hebben toegevoegd. 

Jammer ook dat er geen goed hoesje verkrijgbaar is want het scherm is 1 hoek gebarsten, zonder dat we het hebben laten vallen. De conclusie wordt nogal treurig, KPN biedt de mogelijkheid om geen toestelschade service te kiezen. Ons 2 jarig contract heeft om onduidelijke reden geen toestelschade service. Het ziet er naar uit dat de reparatiekosten van de barst het niet waard zijn vanwege genoemde vastlopers... We gebruiken nu dus een nokia en de smart 300 ligt in de la.

Ja de batterij kan eruit, dat heeft uw collega in de winkel ook naar gekeken, maar nee er staat geen typenummer bij

Reputatie 7
Badge +12
Nogmaals, het type toestel is de ZTE grand X pro ;)

Hartelijk dank!

Er zijn hoesjes te vinden voor de KPN300.

Kijk op mobielbereikbaar.nl; tik in de zoekkolom Huawei Y530 en je vindt er voldoende.

Succes!

Reageer