Beantwoord

Whatsapp geeft geen melding nieuw bericht

  • 22 March 2020
  • 8 reacties
  • 2446 keer bekeken

Hallo. 

 

Sinds kort krijg ik geen geluidsmelding meer als er een nieuw Whatsapp bericht binnen is. In whatsapp staat bij meldingen wel gewoon het geluid aan. 

 

Ik heb een Samsung s10e en onlangs de nieuwe update geïnstalleerd. 

 

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

 

Bedankt, 

Marit

icon

Beste antwoord door Stubje 30 March 2020, 17:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Stubje , even de WhatsApp-instellingen en de geluidsinstellingen van de telefoon nalopen en waar nodig aanpassen.

 

Hallo @JanD , bedankt voor je reactie. In WhatsApp staat de schuif bij meldingsgeluiden aan en bij berichten het meldingsgeluid op beep once. Trillen staat uit, pop-upmelding op niet beschikbaar en meldings-LED groen.

 

Bij Instellingen staat het geluid aan en bij meldingsgeluid beep once.

 

Bij instellingen/apps/Whatsapp staat bij meldingen alles aan.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Stubje welkom op het forum!

Zoals @JanD zegt moet dit eigenlijk wel iets van een instelling in ofwel je toestel of whatsapp zijn.  Ik vind op het forum van samsung een aantal vergelijkbare topics.

Misschien een domme vraag maar zou je ook je toestel eens kunnen herstarten? Soms wil dit wonderen verrichten.

Reputatie 7
Badge +20

We zijn inmiddels al weer een paar dagen verder :) @Stubje heb je het nog op weten te lossen?

Ja! Het is uiteindelijk gevonden. 

 

Als je het algemene volume aanpast door de knoppen aan de zijkant, kan je op een pijltje drukken bij in het pop-up scherm. Daar kon nog een schuif verplaatst worden voor 'meldingen’

Reputatie 7
Badge +20

Top!

Reputatie 1

vandaag een update van  whatsapp gehad,  krijg ook geen meldings geluid meer

Hallo @T.c de instellingen even nalopen of de app herinstalleren.