Beantwoord

whatsapp geschorst

  • 5 October 2020
  • 9 reacties
  • 779 keer bekeken

mijn whatsapp is geschorst nadat ik 3 vreemde app gekregen had en die heb geblokkeerd hoe los ik dit op

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 October 2020, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @kyell62011 , dat moet je dus even aan WhatsApp vragen.

 

dat kan alleen online en daar krijg ik geen antwoord op

Reputatie 7
Badge +20

Hi @kyell62011, niet zo handig zeg :slight_frown:

Ik hoop dat je inmiddels een antwoord hebt gekregen van WhatsApp, dit staat verder helemaal los van KPN dus wij kunnen je hier niet verder mee helpen!

totaal geen reactie van whatsapp

Reputatie 7
Badge +20

Jammer:slight_frown: Ik heb oprecht geen idee hoe lang het kan duren voordat je een reactie krijgt daar. 

Over het schorsen kan ik het volgende vinden: ‘Als u van mening bent dat de beëindiging of opschorting van uw account op een vergissing berust, kunt u contact met ons opnemen via support@whatsapp.com’ dat is ook het mailadres waar je nu contact mee hebt gezocht?

Kyell,mijn zoon heeft precies hetzelfde. Ik denk dat we inmiddels al 15 berichten hebben gestuurd naar support@whatsapp.com, maar totaal geen reactie. De schorsing duurt nu al 4 weken. Ben heel benieuwd of het bij jou is opgelost? Of heeft iemand inmiddels al nieuwe inzichten? Ik hoor het heel graag

Zoals hierboven al is aangegeven moet je echt bij WhatsApp zelf zijn hier kan kpn je niet mee helpen

 

support@whatsapp.com

Reputatie 7
Badge +20

Heb jij uiteindelijk wel een reactie ontvangen @kyell62011? Zo ja, hoe lang heeft dat geduurd en heb je wellicht nog tips voor @BR1908?

Vanuit KPN kan ik helemaal niets betekenen in deze kwestie maar ik hoop uiteraard wel dat jullie elkaar verder kunnen helpen :slight_smile:

Zoals hierboven al is aangegeven moet je echt bij WhatsApp zelf zijn hier kan kpn je niet mee helpen

 

support@whatsapp.com

Dat snap ik slimmerik. Als je mijn vraag goed hebt gelezen, heb je wellicht gezien dat deze niet aan KPN is gesteld… Aangezien whatsapp op mijn vragen niet reageert, was ik alleen benieuwd of Kyell uiteindelijk wel iets heeft gehoord.