WhatsApp op tablet gebruiken zonder simkaart

  • 16 June 2019
  • 4 reacties
  • 11543 keer bekeken

OOmdat ik momenteel nog geen smartphone mag kopen van mijn bewindvoerdomdat er geen geld is en ik wel een toestel heb om te bellen ben ik even op mijn tablet aan het rommellen geweest en kon er whatsap op zetten ik heb het nummer van mijn nokiatoestelletje er in gezet en hij doet het zonder dat mijn simkaart in mijn tablet zit ik kan dus gewoon appendages 't mijn familie en vrienden 😀

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi Flits77

Leuk dat het gelukt is en werkt. Je kunt dus zoals ik het lees je tablet gebruiken met een simkaart en/of wifi.

Voor de zekerheid ter informatie.

De simkaart heb je voor WA alleen nodig bij de verificatie. Je kunt hem dus weer terugzetten in je telefoon en dan toch op je tablet WA via WiFi blijven gebruiken.🙂

Ik zou wel wanneer mogelijk een chat-backup instellen bij WA. (Google drive)
ik heb mijn simkaart weer in mijn mobiele telefoon ik kan dus nu alleen appen met wifi maar dat is niet erg je kunt tegenwoordig op heel veel plekken gratis wifi krijgen thuis he ik sowieso wifi op mijn werk heb ik wifi in de kantine en in sommige openbare gelegenheden heb je tegenwoordig ook wifi
Reputatie 7
Badge +24
Hi Flits. Wat fijn dat je dit zo hebt gevonden, dankjewel voor het delen hier voor andere lezers. 🙂
Het leek me wel iets ook voor andere mensen die in de zelfde situatie zitten als ik met schulden en of weinig geld dat ze toch gratis kunnen appen