Vraag

Wi-Fi Samsung Galaxy A5 2016 start niet.

Goedendag,

De Wi-Fi functie op mijn Samsung Galaxy A5 2016 werkt niet meer. Wanneer ik deze start licht Wi-Fi icoontje half transparant op, waarna deze na enkele seconden weer naar grijs gaat (Android 7.0). De telefoon is 2 maanden oud.

Ik heb geprobeerd:
- SD Kaart verwijderen.
- Cache van de telefoon wipen.
- Hard factory reset.
- Telefoon langere tijd uit laten staan en daarna weer opgestart.
- Vliegtuig stand geactiveerd en gedeactiveerd.
- Initalisatie uitgevoerd met Smart Switch

Geen van deze maatregelen hebben geholpen. Wat ik erg vreemd vond is dat zowel Kies en Smart Switch mij beide vertelde dat de telefoon vergrendeld was als ik deze probeerde te benaderen. Wanneer ik data uit zette zag de software de telefoon wel als ontgrendeld.

Wat ik ook erg vreemd vond was dat de telefoon bij een poging tot updaten aangaf dat er een niet officiele android installatie (ofziets) op de telefoon geinstalleerd stond, terwijl ik er niks aan gedaan heb.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Ik heb binnenkort geen tijd om naar de KPN winkel te gaan.

Door dit probleem heb ik de afgelopen weken onbewust mijn 4G bundel erdoorheen gejaagd omdat ik dacht deze elke keer aan te zetten en niet door had dat deze na enkele seconden uit gaat.

Het lijkt erop dat er meer Samsung bezitters sinds de laatste update Wi-Fi problemen hebben.

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer