Vraag

Wie heeft er nog meer problemen met instellen Microsoft Exchange Active Sync (MEAS) account op S6

• 20 december 2017
  • 1 reactie
  • 442 keer bekeken

Sinds de een-na-laatste update, kreeg ik de melding dat het Microsoft Exchange Active Sync account niet meer goed was ingesteld. Dus geprobeerd om het opnieuw in te stellen door het eerst te verwijderen en daarna weer toe te voegen. Dat toevoegen lukt niet meer, omdat op een of andere manier de check van de accountgegevens bij outlook.office365.com (het serveradres) niet meer wordt afgerond.

Met het zelfde account kan wel zo'n MEAS account instellen op een andere (S4) telefoon, dus de inloggegevens zijn goed.

Verder kan ik ook de Outlook app niet meer goed werkend krijgen, want na invullen accountgegevens komt de email wel binnen en de contacten, maar de 'agenda' blijft leeg. Je kunt bij de Outlook app een vinkje zetten om de ''agenda" wel te syncen en te laten zien op de telefoon, maar het vinkje gaat na aanzetten na 4 seconden weer weg.

Dit lijkt me gerelateerd aan het probleem met MEAS. Het lijkt me dat Samsung en Microsoft dit samen beter moeten regelen voor klanten.

Iemand een idee hoe dit te verhelpen?
Robert
20 dec 2017

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Dit gaat om een outlook/hotmail/live account en niet om een eigen domein?

Reageer