Hallo.
Mijn vrouw en ik hebben alle beide een s9 met de laatste updates alleen zij kan bellen met vowifi zie foto en ik niet.
Wij zijn allebeide bij KPN en de instellingen zijn beide hetzelfde rara
Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hallo @Dag
Om alles uit te sluiten, hebben jullie al eens de simkaarten omgewisseld tussen de toestellen?
Verandert er dan iets, m.a.w. blijft het probleem bij het toestel of bij de simkaart?
Om alles uit te sluiten, hebben jullie al eens de simkaarten omgewisseld tussen de toestellen?
Verandert er dan iets, m.a.w. blijft het probleem bij het toestel of bij de simkaart?
Hey Dag, goede vraag. Zou je inderdaad eens de kruistest willen uitvoeren. Ik zie dat je al wat gegevens in je profiel hebt staan. Zou je daar, in het veld 'persoonlijke opmerking' ook nog het andere mobiele nummer willen vermelden? Dan kan ik hier kijken of er instellingen aan onze kant verschillend staan.
Dag @Erik_ , om alvast een voorschot te nemen op de uitkomst van de kruistest.
- Bij de sim-kaarten vraag ik me af, of
@Dag misschien een (iets) oudere versie sim heeft en in het andere toestel een recentere versie sim zit, die VoWifi wel ondersteunt? - Bij de toestellen ben ik benieuwd naar de pagina "Softwaregegevens". De ene S9 is de andere niet. Er zijn vele variaties. Zijn ze wel allebei geschikt/bedoeld voor Netherlands (PHN)?
Dank voor het aanvullen, Dag! Ik zie hier dat van onze kant alles in orde is om gebruik te kunnen maken van bellen via wifi.
Je geeft aan dat de instellingen hetzelfde zijn. Voor de volledigheid toch nog: bij allebei staat Bellen via Wi-Fi (linker afbeelding) aan? En is er nog verschil bij jullie in de rechter instelling? Dat jouw vrouw bijvoorbeeld Voorkeur Wi-fi heeft en jij Voorkeur mobiele netwerk? Verder is ook nodig dat onder Mobiele netwerken, Instellingen, Verbindingen, Mobiele netwerken de VoLTE schakelaar aan staat. Is dat bij jou ook zo?
Je geeft aan dat de instellingen hetzelfde zijn. Voor de volledigheid toch nog: bij allebei staat Bellen via Wi-Fi (linker afbeelding) aan? En is er nog verschil bij jullie in de rechter instelling? Dat jouw vrouw bijvoorbeeld Voorkeur Wi-fi heeft en jij Voorkeur mobiele netwerk? Verder is ook nodig dat onder Mobiele netwerken, Instellingen, Verbindingen, Mobiele netwerken de VoLTE schakelaar aan staat. Is dat bij jou ook zo?
Ik ben nieuwsgierig wat de kruistest heeft opgeleverd. Heb je de simkaarten al eens omgewisseld?
Dan wordt hopelijk duidelijk waar we ons op moeten concentreren: toestel of simkaart
Dan wordt hopelijk duidelijk waar we ons op moeten concentreren: toestel of simkaart
Ik ben inderdaad ook benieuwd wat er gebeurt met een kruistest. Wil je daarnaast ook nog even controleren in de instellingen of ze beide typenummer SM-G960F hebben? Ik verwacht het wel, gebaseerd op de softwareversie, maar beter een keer te veel gecheckt dan iets over het hoofd zien 🙂
Hoi @Dag , bedankt voor je bericht. 👍
Ik vermoedde al zoiets, vandaar mijn eerdere verzoek om als test de simkaarten om te wisselen.
Laat het ons nog even weten als de nieuwe simkaart het probleem inderdaad heeft opgelost.
Ik vermoedde al zoiets, vandaar mijn eerdere verzoek om als test de simkaarten om te wisselen.
Laat het ons nog even weten als de nieuwe simkaart het probleem inderdaad heeft opgelost.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.