Beantwoord

WiFi over Internet

• 3 juni 2018
  • 6 reacties
  • 301 keer bekeken

Ik heb voor de vakantie een huis gehuurd in Frankrijk. Volgens de beschrijving heeft men daar WiFi over Internet.
- Wat houdt WiFi over Internet in?
- Heeft dit consequenties m..b.t. de kosten voor mijn Mobile phone? (normaal maak ik thuis gebruik van het gratis WiFi netwerk).
Ik hoop op een duidelijk en helder antwoord. Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Marcel Lemaire
icon

Beste antwoord door Marcia_ 3 juni 2018, 18:19

Ha Marcel, welkom! Ik heb inderdaad de vrijheid genomen om je gebruikersnaam aan te passen. Het klantnummer wordt gebruikt om wijzigingen door te voeren, dus die wil je niet openbaar hebben staan. Inhoudelijk: wjb geeft al het juiste antwoord. Tenzij je wellicht een hotspot bedoelt? Alle informatie daarover vind je onder WiFi Hotspots op onze website. Als je nog vragen hebt, laat je het weten?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Wifi over Internet bestaat helemaal niet.
Voor jouw telefoon zijn de kosten in Frankrijk 100% gelijk aan die in Nederland, je kunt jouw telefoon dus gewoon gebruiken alsof je thuis bent.
Bedankt voor deze snelle reaktie.
Reputatie 7
Misschien moet je een medewerker van KPN Webcare even vragen om jouw forumnaam aan te passen. Het is niet zo slim om jouw klantnummer te gebruiken op een publiek forum als deze.
Reputatie 7
Badge +29
Ha Marcel, welkom! Ik heb inderdaad de vrijheid genomen om je gebruikersnaam aan te passen. Het klantnummer wordt gebruikt om wijzigingen door te voeren, dus die wil je niet openbaar hebben staan. Inhoudelijk: wjb geeft al het juiste antwoord. Tenzij je wellicht een hotspot bedoelt? Alle informatie daarover vind je onder WiFi Hotspots op onze website. Als je nog vragen hebt, laat je het weten?
Beste Marcia, bedankt voor het doorvoeren van de wijziging.en.
Met vriendelijk groet,
Marcel
Reputatie 7
Badge +29
Geen probleem! Is je oorspronkelijke vraag nu ook beantwoord? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het me maar weten.

Reageer