Beantwoord

Wifi probleem edge 7

• 16 december 2017
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Wie kan me helpen het lijkt dat na de laatste software update van mijn telefoon ik geen verbinding met mijn eigen kpn router thuis kan maken wel elders ?
icon

Beste antwoord door Erwin_ 18 december 2017, 16:53

Hoi Andries. Welkom op het forum!

Wat jammer dat dit gebeurt. Is het issue er nog steeds? Er spelen een aantal zaken met wifi. KPN krijgt de afgelopen weken veel meldingen van klanten die een V10 Experia box hebben. De verbinding met draadloos internet lijkt om de haverklap volledig uit te vallen. Ondertussen zijn we bezig om de software van de erperiabox terug te draaien.
Ik weet niet of dit probleem ook bij jou speelt. Heb je een v10?

Kun je trouwens ook beschrijven wat er gebeurt als jij verbinding probeert te maken?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Andries. Welkom op het forum!

Wat jammer dat dit gebeurt. Is het issue er nog steeds? Er spelen een aantal zaken met wifi. KPN krijgt de afgelopen weken veel meldingen van klanten die een V10 Experia box hebben. De verbinding met draadloos internet lijkt om de haverklap volledig uit te vallen. Ondertussen zijn we bezig om de software van de erperiabox terug te draaien.
Ik weet niet of dit probleem ook bij jou speelt. Heb je een v10?

Kun je trouwens ook beschrijven wat er gebeurt als jij verbinding probeert te maken?
Hallo,

Ik ben ook in het bezit van een S7 Edge en na de laatste update inderdaad geen verbinding kunnen maken met het thuis wifi netwerk. Meerdere malen wachtwoord ingevoerd en geprobeerd om verbinding te maken maar het enige wat je ziet is "verbinding maken" en daar blijft het dan ook bij. Wat is de fix hier voor?

Reageer