Beantwoord

Wifi probleem Samsung Galaxy S4

• 9 december 2013
  • 8 reacties
  • 34128 keer bekeken

Hallo,

ik heb sinds 1 week Wifi problemen met mijn Samsung Galaxy S4.

ik kan mijn Wifi niet meer aanzetten, als ik hem wil aanzetten springt het icoontje op grijs i.p.v. groen.

ik heb nu al 75% van mijn internettegoed verbruikt door dit probleem !

ik heb mijn toestel maar even gereset maar dat helpt ook niet.

kan iemand mij svp helpen ?

alvast bedankt.

gr. Niels

icon

Beste antwoord door Nielsvs 4 januari 2014, 01:20

Hallo Rubin,

Kpn heeft mijn telefoon opgehaald en binnen 1.5 week was hij weer terug met een werkende Wifi.

Dus wat je nu moet doen is de klantenservice even bellen en een afspraak maken voor het ophalen van de telefoon.

succes ermee !

Gr. Niels

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo Rubin,

Kpn heeft mijn telefoon opgehaald en binnen 1.5 week was hij weer terug met een werkende Wifi.

Dus wat je nu moet doen is de klantenservice even bellen en een afspraak maken voor het ophalen van de telefoon.

succes ermee !

Gr. Niels

Hallo niels ik heb op het moment precies het zelfde probleem kun je mij vertellen hoe het bij jou verholpen is?
Hallo Cornelis,

ja ik wilde Kpn nog bellen maar ik denk dat dat weinig uithaalt.

ik ga van het weekend naar een kpn winkel toe, ik hoop dat ze mij kunnen helpen.

gr. Niels

Reputatie 7
Badge +3
Beste Niels,

Woon je in de buurt van een KPN winkel?

Je zou daar naar binnen kunnen lopen en zien of ze je ter plaatse van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Hallo Peter,

nee dit helpt ook niet, ik denk dat ik alles geprobeerd heb wat er op het internet staat.

Gisteren heeft die het weer 1 minuut gedaan maar als het toestel even zoekt naar een netwerk, knalt de telefoon de wifi er weer uit.

ik wordt er een beetje moedeloos.

bedankt voor het meedenken iig.

gr. Niels

Reputatie 1
Ik las op internet dat dit probleem bij sommigen verholpen is door de batterij eruit te halen terwijl het toestel aan staat. Na terugplaatsen van de batterij zou het dan weer werken. Kun je dit eens proberen?

bedankt voor je hulp maar dit is helaas ook niet de oplossing.

ik neem morgen contact op met Kpn over dit probleem want ik weet het niet meer.

gr. Niels

Reputatie 7
Badge +12
Wat u als eerst nog kan proberen is de batterij er een keer uit te halen en opnieuw te plaatsen. Als er gebruik gemaakt wordt van een SD kaart dan deze er eens een keer uit te halen en te proberen zonder de SD kaart.

Mijn advies is om nog een backup te maken van de gegevens en vervolgens een herstel te doen naar de fabrieksinstellingen. Dit kan via Instellingen > Back-up en Herstel > Standaardgegevens herstellen

Mocht het daarna niet werken dan het toestel aanmelden voor een reparatie.

Reageer