WiFi Samsung Galaxy A70 valt steeds weg

  • 26 October 2019
  • 1 reactie
  • 1078 keer bekeken

Sinds een paar weken heb ik de Samsung Galaxy a70 maar nu merk ik dat het toestel steeds geen verbinding wil maken met de WiFI. Al meerdere keren geprobeerd opnieuw op te starten en dan lijkt hij wel te verbinden maar boven in verdwijnt  toch steeds weer het wifi teken. Ook als je hem eenmaal uit gezet hebt bij de instellingen wil de WiFI niet meer aan alleen na het opnieuw opstarten. Meer mensen hier problemen mee? Ik heb kpn internet en las op een forum van Ziggo dat het bij hun aan de router kan liggen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Chann07, welkom hier. 

Ik lees een nieuw toestel alleen deze heeft moeite om de WiFi vast te houden. Dat is balen. Je bent al een beetje gaan zoeken, het zou mogelijk aan de router kunnen liggen. Ik denk eerder aan het WiFi kanaal. Mogelijk dat jouw Samsung moeite heeft om met dat WiFi kanaal te communiceren. Wil je het WiFi netwerk eens vergeten. Daarna de WiFi tuner doorlopen en daarna de WiFi weer aanmelden op jouw toestel. Zorgt dat voor verbetering?