Beantwoord

Xperia Z update naar 4.2.2.?

• 8 juli 2013
  • 1 reactie
  • 5639 keer bekeken

Goeiemiddag

Wanneer komt KPN met de update 4.2.2. voor de Xperia Z?

De release is al 1.5 geleden en alle gebruikers van de providers buiten de KPN branded toestellen kunnen al updaten.

Graag zou ik willen weten wanneer dat voor de KPN branded Xperia Z's kan.

Groeten Ray

icon

Beste antwoord door Afra 9 juli 2013, 10:28

Beste RaySimons,

ik kan je niet vertellen wanneer deze precies vrij komt voor KPN Branded Xperia Z toestellen.

Dit geeft het toestel zelf aan, wanneer het zover is. Sony bepaald in dit geval wanneer de update voor welke provider vrij wordt gegeven.

Het verschil zit hem in het feit dat KPN geen wereldwijde provider is zoals bijvoorbeeld Vodafone en T-mobile. Daarom is deze bij de andere provider vaak eerder vrijgegeven.

Ik wil je vragen nog even geduld te hebben en je toestel hiervoor in de gaten te houden.

Met vriendelijke groet,

Afra

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Beste RaySimons,

ik kan je niet vertellen wanneer deze precies vrij komt voor KPN Branded Xperia Z toestellen.

Dit geeft het toestel zelf aan, wanneer het zover is. Sony bepaald in dit geval wanneer de update voor welke provider vrij wordt gegeven.

Het verschil zit hem in het feit dat KPN geen wereldwijde provider is zoals bijvoorbeeld Vodafone en T-mobile. Daarom is deze bij de andere provider vaak eerder vrijgegeven.

Ik wil je vragen nog even geduld te hebben en je toestel hiervoor in de gaten te houden.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer