Beantwoord

xperia z2

• 1 mei 2014
  • 2 reacties
  • 1517 keer bekeken

Bij diverse webwinkels en providers zie ik inmiddels 'vandaag besteld morgen in huis' verschijnen voor de xperia Z2. Hebben jullie hem inmiddels ook binnen of houden jullie vast aan de leverdatum van 9 mei? (wat is dan de oorzaak dat het bij jullie wat langer lijkt de duren?)  Ik wacht namelijk met smart op mijn pre-order aangezien mijn huidige telefoon de geest heeft gegeven :-(

icon

Beste antwoord door Bernadette_ 2 mei 2014, 12:23

Beste rpjpeters,

Bij ons staat de leverdatum inderdaad nog steeds op 09-05-2014.

Als dit veranderd krijg je via e-mail daarover bericht, gezien je al besteld hebt.

Wat betreft leveringsafspraken die andere providers / webwinkels hebben met Sony, daar heb ik helaas geen informatie over. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Levertermijn staat inderdaad op 09-05-2014. Volgens mij heeft T-mobile overeenkomst met Sony waardoor zij het toestel een week eerder hebben.

Reputatie 5
Badge +1
Beste rpjpeters,

Bij ons staat de leverdatum inderdaad nog steeds op 09-05-2014.

Als dit veranderd krijg je via e-mail daarover bericht, gezien je al besteld hebt.

Wat betreft leveringsafspraken die andere providers / webwinkels hebben met Sony, daar heb ik helaas geen informatie over. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer