Beantwoord

Zender van de maand niet te bekijken met ITV Online

• 18 december 2017
  • 6 reacties
  • 160 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +20
Waarom is "Zender van de maand" niet online te bekijken?

Jullie als KPN bieden dat aan, laat het dan ook toegankelijk zijn op de app. Erg vreemd dat de "Zender van de maand" niet toegankelijk is voor de KPN klanten die wel graag gebruik maken van de ITV app. Hopelijk wordt dit in de nieuwe app verwerkt. 😯
icon

Beste antwoord door Paul_ 20 december 2017, 15:28

Weet ik wel. 😉 Maar het gaat denk ik nu voornamelijk om Serious Request? En die kan je sowieso al online kijken: https://www.npo3fm.nl/seriousrequest/
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi,

Niet alle zenders mogen we aanbieden via iTV Online. Dus dan zou het soms wel mogelijk zijn, en soms niet. Er is dus voor gekozen om 'Zender van de maand' niet via iTV Online beschikbaar te stellen. Maar geen zorgen, NPO 101 kan je wel bekijken via iTV Online (als je het Pluspakket hebt). 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hoi,

Niet alle zenders mogen we aanbieden via iTV Online. Dus dan zou het soms wel mogelijk zijn, en soms niet. Er is dus voor gekozen om 'Zender van de maand' niet via iTV Online beschikbaar te stellen. Maar geen zorgen, NPO 101 kan je wel bekijken via iTV Online (als je het Pluspakket hebt). ;)
Ik kan het wel kijken, ik heb het pluspakket, maar ging me meer om andere klanten die het pluspakket niet hebben. En dat ze het zouden kunnen zien via de app. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Weet ik wel. 😉 Maar het gaat denk ik nu voornamelijk om Serious Request? En die kan je sowieso al online kijken: https://www.npo3fm.nl/seriousrequest/
Ik heb jullie antwoord op de gestelde vraag gelezen, maar vind het wel vreemd dat juist in deze maand met serious request en vooral de top2000 dat juist weggelaten wordt.
Deze 2 trekkers zijn ook niet voor niets op de zender van de maand!
Gemiste kans!
Reputatie 7
Gemiste kans!Dat valt wel mee @Peter63. Heel Nederland kan die zenders tenslotte gewoon gratis kijken via npo.nl 😉 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Peter63, welkom hier! Voor mij is de exacte reden niet bekend, maar het kan ermee te maken hebben dat NPO Radio 2 een eigen app heeft waarmee je de Top2000 kan luisteren (of via de website zoals PeterG aangeeft). Helaas moeten we weer een jaar wachten op de Top2000 😞 Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer