4G symbool niet zichtbaar op iPhone 8 SE

  • 20 July 2021
  • 4 reacties
  • 200 keer bekeken

Ik heb net een nieuwe 8 SE gekocht. In mijn oude telefoon stond naast mijn  wifi icoontje 4G, maar in mijn nieuwe zie ik dit niet. Ik ben naar instellingen, mobiel netwerk, gesprekken en data gegaan en het vinkje staat wel bij 4G, waarom is dit niet zichtbaar op mijn scherm?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Eleny, welkom op het forum. Welke iPhone heb je precies? De iPhone 8 en de iPhone SE zijn verschillende toestellen. Beide ondersteunen ze wel 4G dus als je ergens bent waar 4G beschikbaar is en als het aanstaat zou je daarmee moeten verbinden. Maakt het ook uit waar je bent, is het icoontje er op sommige plekken wel?

Reputatie 7

Ik heb geen bericht meer van je gezien @Eleny, heb je er al via een andere weg contact over gehad?

Beste Jasper, ik begrijp uit jouw eerste berichtje dat je dat 4g niet overal ziet.ik zit nu inderdaad niet thuis en snap nu dat ik het hier niet zie. Hartelijk bedankt voor jouw antwoord. Met vriendelijke groet Leny

 

Reputatie 7

Het is afhankelijk van waar het 4G netwerk beschikbaar is, het is wel op heel veel plekken beschikbaar zoals je op de dekkingskaart kunt zien. Je kunt de postcode daar invoeren en als je weer thuis bent kijken hoe het daar is.