Vraag

4G valt steeds weg bij iphone XS

  • 1 May 2021
  • 5 reacties
  • 614 keer bekeken

Ik heb de laatste tijd problemen met mijn internet op mijn Iphone XS.

Het internet valt steeds uit en na het aan en uit zetten van de vliegtuig modus heb ik weer internet.
Ik ben er nu niet over uit of dit kan liggen aan mijn telefoon ( 2,5 jaar oud) of dat van KPN.

Zou het misschien aan het verouderde simkaartje kunnen liggen?

mvg

Sven


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Dag @sven83, probeer het volgende eens in je instellingen: Instellingen > Algemeen > Reset > Reset Network Settings.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Sven, welkom hier. 

Het kan ook aan je simkaart liggen, hoewel ik dat niet verwacht. Heb je het advies van Teun gevolgd? Heb je eventueel de mogelijkheid om het in een ander toestel te proberen? De simkaart kunnen we eventueel omruilen.

Ik heb exact hetzelfde probleem, ook op een iPhone XS. Telkens na een minuut of 5 valt 4G uit. Ik zet hem dan even op vliegtuigstand en daarna werkt de boel weer even. Ik heb esim, dus aan de simkaart zal het niet liggen. Zou het te maken kunnen hebben met de laatste iOS-update (14.5.1)? Netwerkinstellingen resetten heeft bij mij niet gewerkt.

Reputatie 3
Badge +1

Dat zou wellicht kunnen ja. Er komt vast binnenkort een update aan met eventuele bugfixes. Was het ook zo voor de update?

Dat zou wellicht kunnen ja. Er komt vast binnenkort een update aan met eventuele bugfixes. Was het ook zo voor de update?

Dat kan ik niet precies pinpointen; ben weinig onderweg en zit thuis probleemloos op WiFi. maar het lijkt het enige logische verband te zijn.