Beantwoord

Aanbiederinstellingen IPhone v28.3

• 6 mei 2017
  • 47 reacties
  • 7343 keer bekeken

Toon eerste bericht

47 reacties

Ik heb een iPhone 7 en heb dezelfde ervaring als Rutger. Ik krijg het ook nog steeds niet werkend en nieuwe aanbiedersinstellingen heb ik al sinds zaterdag binnen.
Reputatie 5
Badge +6
Hi Dennis, gek dat je hele data het niet meer doet. Is dat sinds vanavond dat het niet meer werkt? Ik heb direct even gekeken voor je en zie geen blokkade op het internet, vanmiddag zie ik nog wel actieve datasessies op je telefoonnummer. Wil je VoLTE in je instellingen eens uitzetten, weer aanzetten en je toestel herstarten?

Na ongeveer tien minuten werkte de data connectie en kon ik van alles aanpassen om jet 4g bellen gereed te maken. Helaas werkt het nog noet bij mij.hij staat al drie dagen op de juiste instellingen
Mooi! Ik heb hem ook direct op 4G voor gesprekken en data gezet. Je kunt de update 'forceren' door naar instellingen -> algemeen -> info te gaan.
Nu nog even een nachtje slapen en dan uitproberen zoals hierboven beschreven staat!

Mooi! Ik heb hem ook direct op 4G voor gesprekken en data gezet. Je kunt de update 'forceren' door naar instellingen -> algemeen -> info te gaan.
Nu nog even een nachtje slapen en dan uitproberen zoals hierboven beschreven staat!

Laat je weten of het bij jou werkt, Richie?

Helaas werkt het bij mij nog niet ondanks dat ik bijna 48 h 4g voor gesprekken en data staat.
Reputatie 5
Badge +6
Via twitter gaf KPN aan dat het raar was en hebben nu een handmatige inschakeling voor mij aangevraagd. Het duurt nu max 5 dagen
Reputatie 7
Badge +24
In de instellingen van @patrenee stond hier achter de schermen iets nog niet goed. Hierdoor kan 1 toestel niet via 4G bellen en daar wordt aan gewerkt 🙂.
Reputatie 5
Badge +6
Welk toestel os dat? De IPhone SE toevallig ?
Reputatie 7
Badge +24
We hebben het nagevraagd en dit is wat ik jullie kan vertellen. Als je met jouw iPhone voldoet aan alle voorwaarden (instellingen/versie 28.3/juiste toestel) maar jouw toestel schakelt nog wel steeds naar 3G tijdens het bellen dan komt dat omdat we op de achtergrond voor veel klanten nog bezig zijn met het omzetten voor VoLTE provisioning. Dit doen we (bewust) gefaseerd en zal naar alle waarschijnlijkheid eind volgende week klaar zijn (indien alles soepel gaat).

Laten jullie weten zodra het wél werkt? Ik ben benieuwd of je veel verschil merkt.
Badge
Ondertussen kan ik ook bellen over 4G, maar dan wel na een belletje naar de klantenservice. Daarna kon ik gelijk bellen over 4G. De update stond al dagen op mijn iPhone 6, maar dat werkte dus niet automatisch.

Nu ben ik tenminste goed bereikbaar in mijn huis, waar het 2 en 3G signaal niet zo sterk is, maar 4G met volle bak binnen komt. Nieuwbouw woning perikel. :8

Snelheid: Iets sneller, maar 3G was ook niet langzaam
Geluidskwaliteit: Goed, nadert de geluidskwaliteit van FaceTime Audio.
Voordeel in mijn geval: Zie verhaal hierboven.
Reputatie 2
In het kader van "we zijn op de goede weg" is er dan inmiddels ook al zicht op VoWiFi? Ik ga binnenkort verhuizen, maar mobiele ontvangst is nog niet echt lekker daar. 🆒
Reputatie 7
Badge +28
Er wordt druk gewerkt aan VoWIFI! Testen vinden nu plaats, de uitrol zal nog even duren. Naar verwachting wordt het eind dit jaar. Zie ook dit bericht op Tweakers: KPN begint in 2017 met mobiele telefonie over wifi
Reputatie 2
Hi Joran,
Thanks voor de update! Goed te horen dat er druk aan gewerkt wordt.!
Helaas werkt het bij mij nog steeds niet 😞
Reputatie 7
Badge +24
Hey Richie, bedankt voor het melden! Ik neem graag een kijkje achter de schermen voor je en ik heb de technische mensen hier vragen over gesteld. Reageer je op mijn privébericht? Dan kijk ik het in jouw specifieke geval na.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je bericht @Richie80. Alles lijkt goed te staan, dus wil je jouw mobiel nog eens herstarten? En dan testen? Bij mij was dat de oplossing! 🙂
Afgelopen zaterdag heb ik op mijn iphone 6s de schakelaar omgezet naar 'gesprekken en data'. Toestel is meerdere keren opnieuw gestart. Helaas bel ik nu nog steeds via 3g. Gaat er iets mis of moet ik nog meer geduld hebben?
Reputatie 7
Badge +24
@Richie80 heeft laten weten dat VoLTE inmiddels werkt. 🙂 Ik kijk het hier graag voor je na @jkrook. Reageer je op mijn privébericht?
Badge
Al een tijdje alles goed ingesteld op mijn iPhone 6s, maar nog steeds belt hij via 3G. Hetzelfde geldt voor andere andere mobiele KPN nummers op mijn adres met iPhone telefoons.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Erik, welkom terug op het forum! Ik kijk graag voor je of in jouw geval alles goed staat in onze systemen. Reageer je daarvoor op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
Ook ik bel met iPhone 7 nog steeds via 3g
Reputatie 7
Badge +28
Vreemd GM74. Ik heb het nu handmatig voor je aangevraagd. Dat betekent dat een achterliggende afdeling de netwerkinstelling aanpast. Als jouw toestel op deze manier is ingesteld werkt het binnen een week.
Werkt nog steeds niet
Reputatie 7
Badge +28
Vreemd, @GM74. Ik zie het vinkje bij VoLTE inmiddels wel aanstaan. Het zou dus moeten werken. Kan je nog eens handmatig bij gesprekken en data 4G uitzetten en daarna weer aan? Graag ook even je telefoon uit en aan zetten. Ik ben benieuwd of je het dan wel kunt gebruiken!

Reageer