Beantwoord

Actie met airpods

  • 21 July 2020
  • 2 reacties
  • 873 keer bekeken

Hoi, ik heb een maand geleden een iPhone 11 gekocht bij kpn ik zei nu alleen de deal met de oortjes … kan ik dat er nog bij krijgen?.

icon

Beste antwoord door RBxx 21 July 2020, 10:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Suzanne den braber Ik neem aan dat je deze promotie actie bedoelt.

Smartphone deal: Apple iPhone 11 met € 100,- korting op Apple AirPods

Koop jij tussen 13 juli en 16 augustus 2020 de Apple iPhone 11 met een 1 of 2 jarig-abonnement?

Dan kun je € 100,- korting krijgen op Apple AirPods en betaal je slechts € 79,- € 179,-.

Wil jij gebruikmaken van deze korting? Bestel dan via dit formulier jouw AirPods met korting. Hier vind je tevens de actievoorwaarden. Na het invullen van het formulier zal je via e-mail op de hoogte gehouden worden van de status.

Als jij je telefoon al een maand geleden hebt gekocht, val je helaas buiten de boot. De actieperiode wordt (altijd) strikt aangehouden en helaas niet “vooraf” aangekondigd.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Suzanne den braber, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas, als jouw iPhone niet binnen de actieperiode is gekocht dan geldt deze actie niet voor jou. Wellicht heb je een andere actie meegepakt, maar deze is voor de periode 13 juli tot en met 16 augustus en een actie vanuit Apple die wij alleen aanbieden voor hun. De actie loopt dus ook via Apple zelf. 

Reageer