Beantwoord

activeren mobiele telefoon na nummerbehoud

  • 27 May 2019
  • 2 reacties
  • 1080 keer bekeken

Wegens wijziging abonnement van Hollands Nieuwe naar KPN heb ik van u een nieuwe SIM-kaart ontvangen en geplaatst in mijn mobiele telefoon. Nu kan ik met deze telefoon geen gesprekken meer voeren. Wat moet ik doen om mijn mobiele telefoon weer te activeren?
icon

Beste antwoord door Anonymous 27 May 2019, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @B.Groenen ,
als het goed is heb je een SMSje of e-mail gehad wanneer je abo overgezet wordt op een x datum tussen x.00 en x.00 uur.
Houd de sim-kaart van je vorige provider in je telefoon totdat je er niet meer mee kunt bellen, dan is alles overgezet en kun je je nieuwe sim-kaart plaatsen en daar mee bellen.
Succes.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @B.Groenen, welkom! Het klopt wat Jan-D zegt! Heb jij deze sms gehad? Je kunt in ieder geval eens proberen om je toestel uit en aan te zetten. Mocht het nog niet werken, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ook graag het betreffende 06-nummer. Dan kijk ik hoe het ervoor staat.