Vraag

afleverpunt PostNL gesloten bij levering nieuwe iPhone

  • 18 August 2021
  • 2 reacties
  • 170 keer bekeken

Morgen komt eindelijk mijn iPhone 12 binnen. Ik heb gekozen om hem telaten afleveren op een PostNL punt omdat ik zelf morgen de hele dag aan het werk ben. Helaas blijkt dit PostNL punt dicht te zijn. Wat nu?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Alianne! Slim bedacht om de telefoon zelf op te halen bij een PostNL-punt. Jammer dat deze dicht is. Is het PostNL-punt permanent gesloten of valt de levering buiten openingstijden van de betreffende winkel? 
Als de winkel permanent gesloten is, dan moeten we dit even aanpassen. Over het algemeen ontvang je hier een mail over, zodat je een ander PostNL-punt kunt selecteren. Ook komt het voor dat wij een ander PostNL-punt voor je kiezen (mits deze vlakbij het gekozen punt is). 
Als de winkel gesloten is, dan leveren we jouw telefoon op het moment dat het PostNL-punt open is. 

Hoor graag! 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Alianne! Heb je je nieuwe telefoon inmiddels weten te bemachtigen? Laat het vooral weten als ik nog iets voor je kan betekenen. :wink: