Beantwoord

airpods actie

  • 28 December 2020
  • 10 reacties
  • 138 keer bekeken

Beste, na meerdere keren de ean code etc te hebben doorgegeven, blijf ik mails terug krijgen dat het niet klopt/ leesbaar is.

Graag wens ik contact om eea af te ronden.

Groet Frans

icon

Beste antwoord door Nico_ 2 January 2021, 10:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Isalenedean,

Je dient een foto te maken van de IMEI op de doos van de iPhone. Screenshots i.o.d. worden geweigerd bij de aanvraag.  Heb je dit ook opgestuurd naar hun? 

 

beste Chrizzie, Ja fotos in pdf formaat en in jpeg formaat, alles komt terug.

Tevens geeft hij aan dat er geen hussel abbo is. Ik heb verlengd met deze actie, dus wel een beetje vreemd.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Dag @Isalenedean,

Is de iPhone gekocht tussen 16 oktober en 8 november 2020?  Aangezien deze actie niet loopt via KPN zelf kun je het beste even een contactverzoek indienen via deze pagina of bellen met 043-8800150. Zij kunnen meekijken wat er precies geweigerd wordt. Hopelijk lukt dat? 

Ja, voldoende aan alle voorwaarden. Telefoonnummer al drie maal gebeld, meer dan 30min in de wacht gestaan. Ik ben ondernemer en heb geen tijd voor deze onzin wachttijden. Ik wil gewoon geholpen worden. Ik heb bij Kon gekocht en wens ook dat Kpn dit oplost.

gr Frans

Net na ….. minuten in de wacht gestaan, blijkt dat ze een kopie van mijn contract willen hebben, graag ontvang ik die per omgaande. 
m vr gr Frans

Reputatie 7
Badge +10

Als het goed is heeft u uw contract via email ontvangen na het bestellen van het toestel.

Reputatie 6
Badge +10

Welkom @Isalenedean op ons forum!
Ik zie dat het al (bijna) gelukt is. Heb je je contract nog kunnen vinden?
Indien niet, als je je profiel dan zou willen invullen dan kan ik met je meekijken. Laat hier even een berichtje achter mocht dat nodig zijn.

Het is geregeld, kan een slotje op.

Reputatie 7
Badge +10

Het is geregeld, kan een slotje op.

U kunt zelf de betreffende reactie als antwoord aanvinken, hiermee wordt het topic als beantwoord gelabeld.