Vraag

airpods actie

  • 4 January 2021
  • 8 reacties
  • 118 keer bekeken

Hallo,

Een aantal maanden geleden heb ik een iphone 11 gekocht met een hussle abonnement. Ik heb de actie van 100 euro korting op airpods toen niet gehad. Ik heb hierover gemaild maar geen reactie gehad. Graag zou ik daar alsnog gebruik van willen maken. Mijn abonnement is op 30-10-2020 ingegaan. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heeft u het aanmeldformulier ingevuld?

Hallo Maurice,

Dat lukte dus steeds niet. 

Reputatie 7
Badge +10

Dan zou ik denken dat het misschien het verkeerde formulier was.

 

Heeft u de link nog?

Ik heb het meerdere malen geprobeerd en toen het niet lukte heb ik de link niet meer bewaard. 

Reputatie 7
Badge +10

De enige acties die ik zo snel kan vinden met de iPhone 11 zijn van 13 juli - 16 augustus en 7 september - 4 oktober. Het abonnement moet dan tussen die data zijn besteld.

 

Zou het kunnen dat u de actie van de iPhone 12 heeft ingevuld?

Daar vraag je me iets. Het zou kunnen dat ik een fout heb gemaakt. Maar ik heb een link toegestuurd gekregen en die heb ik geprobeerd in te vullen. Maar dat ging steeds mis. Ik las op dit forum dat meerdere mensen hier last van hadden.

Zou ik alsnog gebruik kunnen maken van deze actie?

Reputatie 7
Badge +10

Het meeste wat je nu leest gaat over een van de iPhone 12 acties. Daar waren er 3 van.

 

Ik durf niet te zeggen dat hier mogelijk de miscommunicatie is ontstaan, en misschien was het er wel, maar ik kan zo snel alleen die twee eerder genoemde acties met de iPhone 11 zien.

 

De inschrijf periode van de acties van de iPhone 11 zijn al gesloten. (Wat ik kon zien)

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Faatje1, welkom! Ik zie dat we rond augustus inderdaad ook een Airpod actie met de iPhone 11 hadden. Wat is er toen mis gegaan? Je kon het formulier niet invullen? Heb je toen ook contact met ons gehad? Je kunt nog eens proberen om te mailen met kpn@consumercare.info. Is dat ook het e-mailadres waar je naar toe gemaild had? De inschrijvingsperiode is nu inderdaad al geruime tijd gesloten, dus ik kan het formulier ook niet meer voor je invullen ben ik bang.