Beantwoord

AirPods actie IPhone 12

  • 19 October 2020
  • 275 reacties
  • 7287 keer bekeken

Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag de Iphone 12 telefonisch besteld. Helaas niet direct de Airpods met € 100,00 korting meebesteld. Medewerker heeft tijdens het gesprek niet aangegeven dat deze actie actief was. Achteraf op de site de actie gezien, maar ik kon mijn bestelling niet wijzigen.

Kan dit alsnog achteraf? alvast bedankt voor jullie reactie terug.

Mvg,

Anoop

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 20 January 2021, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

275 reacties

Beste kpn,

ik heb net alles ingevuld voor de actie met de airpods omdat ik de iPhone 12 besteld heb, helaas moet ik ook mijn imei invullen van de telefoon die ik nog niet heb.

de actie loopt tot 8 november, heb ik mijn nieuwe iPhone dan al, dus ook het imei nummer wat ik voor de actie moet invullen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @KPN Escher ,

Het klopt helemaal dat ze tijdens het gesprek niet meebesteld zijn, bij dit soort acties is het gebruikelijk dat je je hier achteraf voor aanmeldt aangezien je het IMEI nummer door moet geven. Geen paniek dus, het komt helemaal goed :grinning:

Je kunt je aanmelden via het Apple AirPods iPhone 12 actie formulier, nadat je je toestel ontvangen hebt :blush:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rknoop, de actie geldt voor bestellingen die uiterlijk 8 november worden geplaatst, na die datum zal je nog ruim de tijd hebben om het formulier in te vullen. We houden er rekening mee dat het even kan duren voordat de laatste klanten die een toestel hebben besteld, hem ook daadwerkelijk in ontvangst hebben genomen :slight_smile:

Goede avond @Maja_,

Ik heb afgelopen week het formulier ingevuld en gelijk een bevestigingsmail ontvangen van de deelname aan de actie van de AirPods. Echter heb ik nooit meer een mail in vervolg gehad over de goedkeuring. Daarnaast wordt er ook niet geantwoord op mijn mail die ik heb verzonden.

Zou u mij verder kunnen helpen?

Alvast hartelijk bedankt!


Met vriendelijke groet,

Niels de Vries

Hoi, ik heb zaterdag de airpods actie pagina ingevuld. Hoelang duurt het voordat ik een bestel link krijg voor de airpods?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Nielscdv, jammer dat je er niks meer van hebt gehoord!

Zou je het mailadres dat je hebt gebruikt bij deze actie in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren? Als je me een seintje geeft als je dit hebt gedaan, vraag ik het voor je na :slight_smile:

Hi @Maja_,

Ik heb het mailadres zojuist toegevoegd bij mijn profiel onder persoonlijke opmerkingen, hoop dat dit is wat je bedoelde?

Alvast bedankt!

 

Groet Niels

Reputatie 7
Badge +20

Yes bedankt, ik heb het doorgezet en verwacht ergens morgen een reactie!

Nogmaals bedankt @Maja_ !
Ik wacht het even af.

Groet Niels

Hoelang duurt het voordat de iPods geleverd worden? Ik heb een mail teruggehad met daarin dat de gegevens gecontroleerd werden. Meer nog niet 

Goedemorgen,

 

afgelopen vrijdag een bevestiging gekregen, naar het invullen van actie formulier voor airpods.

er word hierin gefeliciteerd met de aankoop, ben dan ook benieuwd wanneer deze mag ontvangen.

in afwachting van uw reactie.

 

Groet,

G.J. Peters

Hoi @Maja_,

Heb nog steeds geen goedkeuring van de aanvraag (van een week geleden) ontvangen helaas.
Hoelang kan dit nog duren?

Groet, Niels

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Nielscdv, ik heb als reactie teruggekregen dat je aanvraag goed binnen is gekomen en dat je de betaallink krijgt zodra de aanvraag verwerkt is. Hier stond verder niet bij hoe lang dat nog zou gaan duren, dus die vraag heb ik er direct achteraan gestuurd en ik wacht nu nog op antwoord. Je hoort hier van me zodra ik meer weet! :relaxed:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @TwizTay, @Veldkamp en @GJ_Ebk, ik heb jullie vragen verplaatst naar dit lopende topic :slight_smile:

Ik heb navraag gedaan hoe lang het ongeveer zal duren voordat jullie aanmeldingen voor de actie verwerkt zullen worden, zodat jullie weten waar rekening mee gehouden kan worden. Zodra ik het antwoord op deze vraag heb, laat ik het hier weten!

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag allen, normaal gesproken hoor je na het invullen van het formulier binnen een paar dagen een reactie met betaallink te ontvangen. Bij de start van deze actie liep er echter iets niet helemaal lekker, waardoor er een achterstand in het verwerken van de formulieren is ontstaan. Ze zijn nu druk bezig om die achterstand weg te werken en geven aan dat iedereen die het formulier inmiddels in heeft gevuld, uiterlijk over een week de betaallink zal ontvangen. Waarschijnlijk duurt het bij jullie minder lang, aangezien jullie het formulier allemaal al een aantal dagen geleden hebben ingevuld en dus als eerst ‘aan de beurt’ zullen zijn :slight_smile:

Ik heb onlangs de iPhone 12 Pro besteld en ontvangen. Nu wil ik gebruik gaan maken van de AirPods actie. Ik heb de gegevens ingevuld, maar nog geen reactie ontvangen. Hoe zit dit?

 

*Admin: topic samengevoegd met ander topic

Beste,

Zodra ik mijn iPhone 12 vrijdag 23 oktober binnen kreeg, heb ik meteen het formulier voor de Airpods actie ingevuld. Hiervan heb ik ook een bevestiging gekregen. 

Echter nu al meer dan een week niks meer vernomen, wanneer kan ik reactie verwachten? 
 

Ik hoor het graag!

Mvg, Hilde. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Markvw80 en @HildevdH, normaal gesproken hoor je na het invullen van het formulier binnen een paar dagen een reactie met betaallink te ontvangen. Bij de start van deze actie liep er echter iets niet helemaal lekker, waardoor er een achterstand in het verwerken van de formulieren is ontstaan. Ze zijn nu druk bezig om die achterstand weg te werken en geven aan dat iedereen die het formulier inmiddels in heeft gevuld, uiterlijk over een week -vanaf nu- de betaallink zal ontvangen! 

Hi @Nielscdv, ik heb als reactie teruggekregen dat je aanvraag goed binnen is gekomen en dat je de betaallink krijgt zodra de aanvraag verwerkt is. Hier stond verder niet bij hoe lang dat nog zou gaan duren, dus die vraag heb ik er direct achteraan gestuurd en ik wacht nu nog op antwoord. Je hoort hier van me zodra ik meer weet! :relaxed:

Hi @Maja_, Heb jij toevallig nog een antwoord gehad? Ik heb zelf nog steeds niet het bericht dat de aanvraag is goedgekeurd en/of de betaallink ontvangen helaas. Duurt nu toch wel heel lang…

Hoor het graag van je en bedankt voor de moeite!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Nielscdv, ik heb als reactie teruggekregen dat je aanvraag goed binnen is gekomen en dat je de betaallink krijgt zodra de aanvraag verwerkt is. Hier stond verder niet bij hoe lang dat nog zou gaan duren, dus die vraag heb ik er direct achteraan gestuurd en ik wacht nu nog op antwoord. Je hoort hier van me zodra ik meer weet! :relaxed:

Je aanvraag gaat binnen een week vanaf de 29e verwerkt worden en ik denk bij jou dat nu echt binnen een paar dagen zal zijn aangezien jij een van de eersten zult zijn geweest die een aanvraag in heeft gediend :blush:

Iemand ondertussen al kunnen bestellen? Vind dat het nu wel heel lang duurt ben behoorlijk teleurgesteld in kpn, helemaal 0,0 duidelijkheid over wat er gebeurt. Nog niet eens een standaard mail… 

Iemand ondertussen al kunnen bestellen? Vind dat het nu wel heel lang duurt ben behoorlijk teleurgesteld in kpn, helemaal 0,0 duidelijkheid over wat er gebeurt. Nog niet eens een standaard mail… 

Nee, helaas nog steeds niet. Hoop dat ik vandaag of morgen wat te horen krijg.

Beste lezer,

Ik heb 10 dagen geleden een mail terug gekregen met het bericht dat mijn ingevulde gegevens zouden worden nagekeken voor de actie. Ik heb echter nog geen bericht terug en het duurt allemaal een  beetje lang. 

 

Wanneer kan ik dit verwachten?

Alvast bedankt,

 

Luca 

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over dit onderwerp

Hier helaas hetzelfde. 
25 oktober het formulier ingevuld en de bevestiging gekregen dat de deelname in goede orde is ontvangen. 
Maar daar is dan ook alles mee gezegd…  Ben ook wel benieuwd of en wanneer we een goedkeuring ontvangen. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb direct 24 oktober na ontvangst van mijn iPhone 12 het formulier ingevuld en verzonden met alle bijbehorende bijlagen , maar ik heb al 10 dagen niets gehoord.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic