Beantwoord

AirPods actie iPhone 12... Ik krijg geen reactie!

  • 3 December 2020
  • 5 reacties
  • 309 keer bekeken

Ik heb op 7 november een IPhone12 gekocht met de Airpods actie van 179 voor 79 euro. Heb vervolgens het webformulier ingevuld KPN Apple AirPods promotie (deskservices.nl)

Maar krijg geen bevestiging dat het formulier goed ontvangen is en in behandeling is. Heb na een aantal dagen zelf maar gebeld met KPN. Als antwoord op mijn vraag krijg ik geen duidelijk antwoord. De medewerkers van KPN lijken ook niet te weten hoe het zit. Het advies was om het webformulier nog maar een keer in te vullen. Dat heb ik gedaan zonder resultaat. Vervolgens kun je via ‘contact’ een vraag stellen via “Heb je vragen over of problemen met je registratie, dan kun je contact opnemen met onze helpdesk via dit contactformulier”. Dat heb ik gedaan en vervolgens weer totaal geen reactie, Toen weer KPN gebeld. De medewerker zegt dat ik een mail moet sturen naar KPN@consumercare.info. Dus heb ik een mail gestuurd, maar weer geen enkele reactie. Wat nu KPN? Ga ik nog op een of andere manier een reactie krijgen. De actie loopt tot 6 december. ik was op 7 november begonnen met het aanvragen van de Airpods …. tot op heden zonder resultaat. Wat nu?

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 December 2020, 07:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Marti456 ,

KPN voert deze actie niet zelf uit. Voor vragen over de actie kun je contact op nemen via kpn@consumercare.info of 043-8800150.

bedankt! eindelijk een telefoonnummer waarmee ik iemand hoop te kunnen spreken. ik ga maandag het nummer bellen!

 

@Marti456 Ben wel benieuwd of je een reactie hebt gehad. Ik heb ondertussen een mail gestuurd, zonder respons, niet eens een ontvangstbevestiging en ondertussen hang ik bij het genoemde telefoonnummer al bijna een half uur in de wacht… Wordt wat vervelend, KPN.

beste CL20; ik heb wel een reactie gehad. ,maar je moet zelf bellen naar het nummer 043-8800150.

Dank je, @Marti456, ga ik dat nog een keer proberen!