Beantwoord

AirPods actie iPhone 12 Pro Max 20-0513

  • 17 December 2020
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Vorige maand de iPhone 12 Pro Max aangeschaft, hierbij kwam een promotionele actie voor airpods. Deze actie gold bij een aanschaf van tussen 6 november en 22 november 2020.

 

Zojuist een mail ontvangen dat mijn deelname is afgewezen omdat het actieproduct niet is aangeschaft binnen de actieperiode. Hierbij wordt een actieperiode van 16 oktober - 8 november genoemd. Nog los van dat de genoemde data om actie 20-0429 (iPhone 12 of een iPhone 12 pro) gaat en dus sowieso niet om de Iphone 2 Pro Max wordt mij verwezen naar de actievoorwaarden op volgende actiesite: https://promo.deskservices.nl/assets/files/1029/17341.pdf waarin toch behoorlijk duidelijk te lezen staat dat ik binnen de juiste actieperiode besteld heb.

 

Bellen naar deze promotiedesk heeft overigens ook totaal geen zin want er wordt gewoon niet opgenomen, heb 15 minuten in de wacht gezeten voor ik het zelf beu was. Er was geen bandje of iets wat duidelijkheid verschafte, enkel een herhalend muziekje.

 

Ik weet niet waarom jullie deelnames afwijzen op actievoorwaarden van een eerdere actie, maar dit is uiteraard volstrekte consumenten misleiding!

 

Hele slechte zaak.

icon

Beste antwoord door Maurice85 7 January 2021, 09:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Maurice85,

We hebben jouw situatie al besproken in het algemene topic over de Airpods, dit topic sluit ik dus direct!

Reputatie 7
Badge +10

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

 

De betaallink is binnen!

 

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳