Vraag

Airpods kapot

  • 31 March 2020
  • 5 reacties
  • 609 keer bekeken

Hallo, ik heb vorig jaar airpods gekocht bij de KPN winkel in Harderwijk. Toen deze stuk waren heb ik netjes nieuwe gekregen bij de winkel, maar nu is mijn 2e setje ook al kapot. De linker airpod stoort en is een stuk zachter dan de rechter. Ik heb alle trucjes al geprobeerd maar het werkt niet wat moet ik nu doen?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Toering Welkom hier! Het nieuwe setje airpods heb je waarschijnlijk gekregen uit garantie? Toen je het nieuwe setje ophaalde heb je toen ook de garantievoorwaarden meegekregen? Als het goed is staat in de mail of brief wat de nieuwe voorwaarden zijn. Welke trucjes heb je al geprobeerd en heb je al contact gehad met apple? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het oortjes zo snel kapot gaan. :disappointed_relieved:

Hallo, ja ik heb de nieuwe gekregen uit garantie.  Ik heb een aantal trucjes geprobeerd zoals resetten enzo. Maar is het beter om apple te contacteren?

Reputatie 7
Badge +17

@Toering Dat lijkt mij wel het beste. Zij weten immers meer over het product dan ik zelf. Misschien weet de community nog iets of hebben zij er ervaring mee, al kan het even duren voordat iemand reageert. Het telefoonnummer van apple is: 0800-0201581. Ik ben benieuwd naar een eventuele oplossing. Het is wel heel zuur als je twee keer pech hebt met een aankoop.:disappointed_relieved:

Oke, heeft apple ook een e-mail adres?

Reputatie 7
Badge +17

@Toering Ik heb geen idee of zijn voor garantieverzoeken/vragen een e-mailadres hebben. Ik denk dat telefonisch contact sneller is! Al helemaal in deze tijd, aangezien de fabrieken natuurlijk ook even hebben stilgelegen. 

Reageer