Alles over de levering van de iPhone 6S en 6S Plus

• 8 oktober 2015
  • 80 reacties
  • 3818 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +27
Natuurlijk wil je de iPhone 6S (Plus) zo snel mogelijk in gebruik kunnen nemen! Een antwoord op alle vragen die betrekking hebben op de levering, vind je hieronder. 

Wanneer vindt de eerste levering plaats? 

We beginnen met leveren op 9 oktober. We zullen voor die tijd klanten met een nieuw abonnement bellen voor een afspraak. Klanten die het toestel hebben besteld met een verlenging, krijgen een e-mail met een track en trace code. 

Krijg ik mijn iPhone 6S (Plus) op 9 oktober?

We beginnen op 9 oktober met het leveren van de eerste iPhones, maar we weten nog niet hoeveel we zullen krijgen van Apple. Er wordt als eerste geleverd aan de klanten die als eerst besteld hebben.

Kan er nagekeken worden wanneer ik mijn iPhone 6S (Plus) krijg? 

Dat kunnen we helaas niet zien. Als je niet bij de eerste ronde zit, is het wachten op de volgende ronde. Het is afhankelijk van het aantal iPhones die we geleverd krijgen of er voldoende is om iedereen van hun bestelling te voorzien. 

Hoe weet ik wanneer ik mijn toestel krijg? 

Zodra er informatie bekend is, kan je via http://k.pn/vsKd37 de status van je bestelling volgen. 

Vanaf wanneer kan ik een iPhone 6S (Plus) in de winkel kopen?

Als we alle bestellingen hebben geleverd, zullen er ook iPhones vanuit de winkel geleverd kunnen worden. Wel is het mogelijk dat niet elke winkel alle modellen op voorraad heeft. Dit kunnen ze in de winkel natuurlijk voor je controleren. Je kunt in de winkel wel een bestelling plaatsen voor een levering aan huis. Dan krijg je je toestel alsnog zo snel mogelijk.

Ik heb een iPhone 6S (Plus) besteld, maar deze nog niet ontvangen. Hoe komt dat? 

Op het moment dat we geen iPhones meer op voorraad hebben, ontvang je hierover een mail of een sms. Je kunt de status van je bestelling blijven volgen via http://k.pn/vsKd37 .

Heb je andere vragen over de levering van de iPhone 6S (Plus)? Stel je vraag gerust hieronder. We helpen je graag!

80 reacties

Hallo forum , ik heb een vraagje, omdat mijn pre order afgelopen vrijdag voor de Iphone6S niet goed was doorgekomen heb ik gisteren telefonisch mijn abbonnement velengd met een Iphone6S. Blijkt dat ik de iphone 6 krijg toegestuurd in de bevestigingsmail. Ik heb direct teruggebeld en ze gaven aan dat ik morgen (dus vandaag) om 8 uur terug moest bellen om te annuleren. Dit gedaan en de levering kon niet meer worden geannuleerd, moet nu de Iphone6 weigeren aan de deur en dan kan ik over een week of zo een nieuwe Iphone 6S bestellen. Ik zei nog dat ik hier niet mee akkoord ging maar er kon niets meer worden gedaan hieraan.  Heeft iemand nog tips oid wat er nog mogelijk is om alsnog de Iphone6s tijdig geleverd te krijgen?  ik heb al 3 x gebeld , de eerste nacht van de pre order opgebeleven tot 01;00 uur met als resultaat een mislukte bestelling, en dan nog een KPN medewerker die mij de Iphone6 gaat sturen ipv de Iphone6s zodat ik zeker nog een week extra moet wachten met het risico dat de iphone6s misschien slecht leverbaar is en nog later geleverd gaat worden .......

Mijn orderstatus van de iphone 6s werkt niet?

Kan iemand van kpn me helpen?

Livechat???

Reputatie 7
Badge +27
Welkom . Wat ontzettend vervelend dat dit gebeurd is! Doordat wij ons leverproces blijven optimaliseren, zit er erg weinig tijd tussen het bestellen en het leveren. Daarom is het inderdaad niet meer mogelijk om te annuleren in jouw geval. De enige optie is helaas om de levering te weigeren en dan wordt de iPhone 6 teruggestuurd. 

Als dit verwerkt is, en dat is helaas niet binnen een dag verwerkt, dan kan de verlenging met iPhone 6S geregeld worden. Het is dus niet mogelijk om dit op een andere manier te versnellen. Excuses voor het ongemak! 

Goed dat je ons forum hebt gevonden . Het was nog drukker dan verwacht, waardoor er een aantal klanten problemen hadden met het pre-orderen via de website. Heel jammer dat jij hier ook hinder van hebt ondervonden! Heel erg verwarrend dat je eerst 11 oktober en daarna alsnog 9 oktober zag staan. Het is inderdaad zo dat, omdat we vrij snel na het maken van een afspraak het toestel leveren, er geen mogelijkheid meer is om het leveradres bij een pre-order aan te passen na het maken van de afspraak. Lukt het jou alsnog om deze thuis in ontvangst te kunnen nemen? Als het een verlenging betreft, hoef jij daar niet persé voor te tekenen. Er dient alleen een krabbel ter ontvangst gezet te worden. Er zijn veel klanten geweest die de iPhone in die nacht hebben besteld en als wij van Apple niet dat aantal geleverd hebben gekregen, dan leveren we aan de klanten die het eerst hebben kunnen bestellen. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit voor jou flink balen is, maar daar kan ik helaas niets aan veranderen. 

een hele goede vraag die je stelt! Als jij niets op kan vragen, kan ik dat ook nog niet. Zodra er een tijdstip/datum bekend is, is het op te vragen. Ik adviseer je dan ook om dat even af te wachten. Alvast veel plezier van je iPhone!

Ik denk dat heel veel mensen last hadden tijdens het pre-orderen 'snachts. Ik heb het formulier wel 20 keer opnieuw ingevuld en steeds bij het betalen ging het mis. Toch voor 2 uur de bestelling erdoor gekregen maar ik heb nog niets gehoord. Terwijl hierboven dus wel al iemand is die een mail heeft gehad voor uitlevering.

Begrijp ik dus goed dat ik niet bij de eerste levering zit? Kan dit worden nagekeken?

Ik heb mijn iPhone 2 oktober besteld (abbo verlengd). Direct de dag dat het mogelijk was om te pre-orderen.

Wat ik heb voornomen uit twitter, het forum en facebook zijn sommige iphones al verzonden.

Volgens mijn status van de bestelling is mijn Iphone 6s Plus 64gb niet voorradig.

Terwijl volgens de datums hij vandaag 8 oktober had moeten worden afgeleverd aan KPN. En had hij 6 oktober al klaar moeten liggen om te worden verzonden.

Ik vind het allemaal maar vreemd en erg onduidelijk. Bovendien kreeg ik een mail dat ik hem als een van de eerste zou hebben, waar ik nu dus aan begin te twijfelen..

Zouden jullie mij hier wat opheldering over kunnen geven?

Adil schreef op 8 okt '15 om 11:51u

Mijn orderstatus van de iphone 6s werkt niet?

Kan iemand van kpn me helpen?

Livechat???

, op de iPad, iPhone en Mac in Safari werkt de orderstatus bij mij ook niet.

In Firefox echter wel. Misschien houdt KPN niet van Apple 😃?

Reputatie 7
Badge +27
Ik heb inderdaad begrepen dat er meerdere klanten problemen hadden door de drukte. Ontzettend vervelend! Op het moment dat er voor jou een iPhone beschikbaar is, dan krijg je hier bericht over. Als je dit nog niet hebt ontvangen, gaat er dus inderdaad nog geen levering plaatsvinden. Helaas zijn we echt afhankelijk van het aantal toestellen welke we van Apple krijgen, maar er geldt zeker: wie al besteld heeft in de pre-order, krijgt het toestel sowieso eerder dan klanten die nu bestellen. We weten alleen niet wanneer dit is en we hopen natuurlijk op een zo groot mogelijke levering van Apple.

Welkom! Op het moment dat je in de pre-order hebt besteld, zul jij inderdaad als één van de eersten het toestel in ontvangst mogen nemen. Echter: stel je voor dat er 15 mensen dit model hebben besteld en wij er maar 5 krijgen. Dan ben je heel snel geweest en zul je hem ook als één van de eersten ontvangen, maar er is helaas nog niets bekend wanneer de volgende lading gaat komen. Ik wil je toch vragen om even te wachten op de bevestiging dat er een toestel voor je klaar ligt om verzonden te worden. 

Ik heb vannacht een e-mail gekregen dat mijn bestelling is verzonden en vanochtend een sms.

In de mail wordt verwezen naar een site om de bestelstatus te volgen, alleen werkt dit niet....

Enig idee wanneer er zicht komt op de levering?

Bedankt! 

In mijn bestelstatus staat, bestelling gereed voor verzenden 8 oktober en bestelling afgeleverd 8 oktober (uitgegrijsd) . Ik heb nog geen mail ontvangen. Moet ik thuisblijven morgen?

Beste EO, als je mijn frustratie niet begrijp reageer er dan niet op. Want het gaat erom dat ik een wijziging heb doorgegeven om alsnog mn telefoon vrijdag geleverd te krijgen. Maar dat blijkt dus niet te kunnen. Met je wow!
Ik kreeg aan het begin van de avond een sms en mail voor een leveringdatum op 9 okt in de avond  :D, dus mogelijk krijgen toch nog meer mensen alsnog de iPhone 6S (plus) uit de eerste KPN levering!

Beste mensen van KPN,

Hebben jullie enig idee wat de levertijd is als je vanaf dit moment besteld?

Met vriendelijke groet,

Marlies

Reputatie 1
Pfff vervelend dat wachten!

Gewoon even KPN klantenservice bellen! Ik hoorde ook maar niets van de bestel status en toen ik belde kon ze me een track en trace nummer geven..... Wordt morgenochtend geleverd! Succes!
Reputatie 1
Daar heb ik al contact mee gehad; die kunnen niets zien zeggen ze...

Reputatie 1
Krijg net een sms dat ze nog niet kunnen leveren...met spelfouten ook nog...

Oh echt..... Dan ben ik bang dat je moet wachten op de volgende levering 😞
Reputatie 7
Badge +27
Goed dat de klantenservice je een track en trace code heeft kunnen geven, . Heb je je toestel ook daadwerkelijk al mogen ontvangen?

welkom! Heb jij inmiddels je toestel gekregen? Als er nog onduidelijkheid is, laat het me gerust weten. Ik zal kijken of ik meer voor je kan betekenen.

leuk dat je ook zo geïnteresseerd bent in de iPhone 6S! Ik heb alleen helaas geen antwoord op je vraag. Wat ik weet is dat we vaak een levering krijgen, maar hoeveel toestellen we dan krijgen, is niet bekend. Op onze website kan je per type vinden of het 'voor 23:59 besteld, morgen in huis' is of 'levertijd minimaal 3 dagen'. Bij de eerste betekent het dat de toestellen op moment van bestellen op voorraad zijn. Doordat er veel besteld wordt, is het dus wel mogelijk dat deze ondertussen op is, maar dan is de kans dat je de iPhone snel krijgt, sneller dan wanneer en minimaal 3 dagen staat. Dan is het toestel op dit moment helemaal niet voorradig. 

Toch even een beetje geduld proberen op te brengen . Zodra er een toestel voor je beschikbaar is, gaan we deze direct leveren. Wel erg slordig dat er spelfouten in de sms staan! Excuses hiervoor. 

Reputatie 1
Kun je dan sneller geleverd krijgen als je een ander type/kleur kiest?

Marcia_ schreef op 9 okt '15 om 16:10u

Goed dat de klantenservice je een track en trace code heeft kunnen geven, . Heb je je toestel ook daadwerkelijk al mogen ontvangen?

welkom! Heb jij inmiddels je toestel gekregen? Als er nog onduidelijkheid is, laat het me gerust weten. Ik zal kijken of ik meer voor je kan betekenen.

leuk dat je ook zo geïnteresseerd bent in de iPhone 6S! Ik heb alleen helaas geen antwoord op je vraag. Wat ik weet is dat we vaak een levering krijgen, maar hoeveel toestellen we dan krijgen, is niet bekend. Op onze website kan je per type vinden of het 'voor 23:59 besteld, morgen in huis' is of 'levertijd minimaal 3 dagen'. Bij de eerste betekent het dat de toestellen op moment van bestellen op voorraad zijn. Doordat er veel besteld wordt, is het dus wel mogelijk dat deze ondertussen op is, maar dan is de kans dat je de iPhone snel krijgt, sneller dan wanneer en minimaal 3 dagen staat. Dan is het toestel op dit moment helemaal niet voorradig. 

Toch even een beetje geduld proberen op te brengen . Zodra er een toestel voor je beschikbaar is, gaan we deze direct leveren. Wel erg slordig dat er spelfouten in de sms staan! Excuses hiervoor. 

Jazeker!!!
Vanochtend geleverd om half 11. Track en trace gaf aan 10:30 - 13:30 dus super blij natuurlijk!

Inmiddels ook in gebruik en zo gelukkig mee!! 

Marcia_ schreef op 9 okt '15 om 16:10u

Goed dat de klantenservice je een track en trace code heeft kunnen geven, @Anouk2. Heb je je toestel ook daadwerkelijk al mogen ontvangen?

@AstridHartog welkom! Heb jij inmiddels je toestel gekregen? Als er nog onduidelijkheid is, laat het me gerust weten. Ik zal kijken of ik meer voor je kan betekenen.

@Marlies89 leuk dat je ook zo geïnteresseerd bent in de iPhone 6S! Ik heb alleen helaas geen antwoord op je vraag. Wat ik weet is dat we vaak een levering krijgen, maar hoeveel toestellen we dan krijgen, is niet bekend. Op onze website kan je per type vinden of het 'voor 23:59 besteld, morgen in huis' is of 'levertijd minimaal 3 dagen'. Bij de eerste betekent het dat de toestellen op moment van bestellen op voorraad zijn. Doordat er veel besteld wordt, is het dus wel mogelijk dat deze ondertussen op is, maar dan is de kans dat je de iPhone snel krijgt, sneller dan wanneer en minimaal 3 dagen staat. Dan is het toestel op dit moment helemaal niet voorradig. 

Toch even een beetje geduld proberen op te brengen @rocksoff. Zodra er een toestel voor je beschikbaar is, gaan we deze direct leveren. Wel erg slordig dat er spelfouten in de sms staan! Excuses hiervoor. 

Dank je wel , mijn telefoon is rond 13.30 geleverd vanmiddag. Ben nu aan t syncen....

Reputatie 7
Badge +27
dat zou kunnen. Maar het is ook mogelijk dat op het moment dat jouw order wordt geannuleerd en deze opnieuw wordt aangemaakt met een ander type/kleur en hier zijn ineens heel veel van besteld, dat het juist averechts werkt en je nog langer moet wachten. Doordat we zo weinig weten over wanneer we welke modellen geleverd krijgen, kan ik hier dus ook niets zinnigs over zeggen :(

Je kunt met de klatnenservice bellen via 0800-0105 om te kijken of annuleren nog mogelijk is, maar dit is dan met het risico dat het wellicht toch langer duurt. Je staat nu vrij hoog op de wachtlijst, omdat je als één van de eersten hebt besteld, zoals ik heb begrepen. 

en ontzettend veel plezier ermee!

Vorige week vrijdag 2-10 vanaf 6.45 bezig geweest om met 2 telefoons naar KPN te komen! Ik had de 6S plus 64 en 128GB besteld,ik ben de hele ochtend bezig geweest maar alles wat fout kon gaan ging fout.
Opeens waren de orders niet bekend, toen weer gebeld door de KPN dat ze van 1 toestel de gegevens niet goed hadden genoteerd, vervolgens binnen een half uur 2 verschillende orderbevestigingen eerst van een 64 GB plus en later een bevestiging van een 6S 64 GB. Om 18.00 de order geannuleerd en toen maar weer opnieuw besteld. De hele week het idee gehad dat er vandaag of morgen 2 toestellen geleverd zouden worden, maar helaas gisteren een sms gehaad dat de order nog niet leverbaar was, vanmorgen een mail met hetzelfde bericht. Toen om een uur of 8 bij de orderstatus dat het 128GB toestel waarschijnlijk 14 oktober geleverd zou zorden en een half uur later werdt dat al 16 oktober. Van het 64 GB toestel wordt nog helemaal geen levertijd gegeven, terwijl toen ik vanmiddag bij A-Mac keek kon ik het toestel nog bestellen en werdt ie morgen geleverd. Ik zit er aan te denken om de hele meuk maar te annuleren, lol is er voor mij al vanaf!

Wat een onprofessionele bende! En natuurlijk weer té mooi om waar te wezen. Een bevestiging van levering op afgelopen dinsdag 1838 (zie foto) over de levering van mijn telefoon en daar stopt ook meteen al het goede mee. Braaf vrij genomen vandaag en om 2100 uur OPD gebeld, order is door KPN gecanceld (zonder mij op de hoogte te stellen en met een passende oplossing te komen). Moet een nieuwe bestelling 'inleggen'. Ja hallohhhh, had een bevestige pre-order gedaan op 2 okt om 0106. Mooi moment om te gaan cancellen in de KPN store en bij de buren mijn bestelling te plaatsen. Wat een amateuren-gehalte en je betaalt er ook nog voor...

de! 

Admin: foto verwijderd i.v.m. privacygevoelige gegevens

Reputatie 7
Badge +21
Ik kan me voorstellen dat je flink baalt van deze gang van zaken deffpt! Mijn oprechte excuses voor de vertraging!

Dat is niet de bedoeling j-applebee! Waar werd aangeven dat je een nieuwe bestelling in zou moeten leggen?

Met vriendelijke groet,
Koen

Reageer