Alles over de levering van de iPhone 6S en 6S Plus

• 8 oktober 2015
  • 80 reacties
  • 3808 keer bekeken

Toon eerste bericht

80 reacties

Hoi Marcia,

Ik kreeg vanochtend een aanpassing in mijn order inderdaad. Maar, daar staat nu dat jullie op 6 november een nieuwe levering krijgen en dat ik zaterdag aanstaande mijn iPhone zal krijgen. Dit klopt dan dus niet? 

Groet,

Marije

Reputatie 7
Badge +27
Dat zou helemaal te gek zijn! Bij mij staat de datum nog steeds op de 10e, maar dit is echt de algemene leverdatum voor dit type toestel. Als bij jou nu de 6e zou staan, dan is de kans dus aanwezig dat de iPhone ook daadwerkelijk dan geleverd wordt! Ik zou je toch willen vragen om de 10e aan te houden, dat is de datum die ik met zekerheid kan geven. Mocht het toestel dan alsnog de 6e komen, is dat mooi meegenomen. 

Marcia_ schreef op 3 nov '15 om 10:06uDat zou helemaal te gek zijn! Bij mij staat de datum nog steeds op de 10e, maar dit is echt de algemene leverdatum voor dit type toestel. Als bij jou nu de 6e zou staan, dan is de kans dus aanwezig dat de iPhone ook daadwerkelijk dan geleverd wordt! Ik zou je toch willen vragen om de 10e aan te houden, dat is de datum die ik met zekerheid kan geven. Mocht het toestel dan alsnog de 6e komen, is dat mooi meegenomen. 

Is goed. Ik hield al rekening met de 10e, dus dat is prima. De 6e was een leuke verrassing in de mail. Ik wacht af. Bedankt voor alle snelle reacties Marcia! :)

Marcia_ schreef op 3 nov '15 om 10:06uDat zou helemaal te gek zijn! Bij mij staat de datum nog steeds op de 10e, maar dit is echt de algemene leverdatum voor dit type toestel. Als bij jou nu de 6e zou staan, dan is de kans dus aanwezig dat de iPhone ook daadwerkelijk dan geleverd wordt! Ik zou je toch willen vragen om de 10e aan te houden, dat is de datum die ik met zekerheid kan geven. Mocht het toestel dan alsnog de 6e komen, is dat mooi meegenomen. 

Ik kreeg gistermiddag plots een mail dat mijn iPhone verzonden was en heb hem net binnen! Alles al geïnstalleerd en werkt als een trein. Helemaal blij mee 😃 Dus toch nog veel sneller als verwacht. Ik ben blij! Bedankt KPN!

Reputatie 7
Badge +27
Nou, wat leuk! Heel veel plezier ermee en top dat je nog even een bericht achter hebt gelaten! :D

Reageer