Beantwoord

App voor interactieve tv iphone x

  • 26 december 2018
  • 3 reacties
  • 170 keer bekeken

deze App werkt niet meer na de update. Is al 1.5 maand geleden ongeveer. Is erg irritant... ik ben op zoek naar een oplossing. App al opnieuw geïnstalleerd! Gr.
icon

Beste antwoord door huistijger 27 december 2018, 05:25

Hallo @Dimarco
De ITV-app werkt prima op de iPhone X
Beter is om de app geheel te verwijderen, alleen op het kruisje drukken is niet voldoende,
Zo verwijder je hem geheel uit het geheugen:

Verwijder eerst de ITV-app op de normale manier, vasthouden tot hij begint te schudden en verwijder hem met het kruisje.
Echter de gegevens staan nog wel in het geheugen.
Ga naar 'Instellingen - Algemeen - Profiel en kies voor Profiel verwijderen.
Vul je wachtwoord in en tik nogmaals op verwijderen.
Niet bang zijn, het klinkt eng maar het gaat goed komen
Start nu je iPhone X geforceerd op
Dit doe je zo:
• Druk de volume omhoog knop in en laat direct los
• Druk de volume omlaag knop in en laat direct los
• Druk vervolgens de aan/uit-knop (zijknop) in tot het Apple logo verschijnt
Ga nu naar de appstore en down de ITV app opnieuw.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Dimarco
De ITV-app werkt prima op de iPhone X
Beter is om de app geheel te verwijderen, alleen op het kruisje drukken is niet voldoende,
Zo verwijder je hem geheel uit het geheugen:

Verwijder eerst de ITV-app op de normale manier, vasthouden tot hij begint te schudden en verwijder hem met het kruisje.
Echter de gegevens staan nog wel in het geheugen.
Ga naar 'Instellingen - Algemeen - Profiel en kies voor Profiel verwijderen.
Vul je wachtwoord in en tik nogmaals op verwijderen.
Niet bang zijn, het klinkt eng maar het gaat goed komen
Start nu je iPhone X geforceerd op
Dit doe je zo:
• Druk de volume omhoog knop in en laat direct los
• Druk de volume omlaag knop in en laat direct los
• Druk vervolgens de aan/uit-knop (zijknop) in tot het Apple logo verschijnt
Ga nu naar de appstore en down de ITV app opnieuw.
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Dimarco, welkom. Persoonlijk heb ik ook een iPhone X maar ervaar geen problemen met de app. Bij jou zou het dus ook moeten kunnen werken. Probeer vooral de manier die Huistijger aangeeft. Mocht dat niet werken dan zou ik graag wat meer info weten.

Welke iOS versie heb je erop staan?
Waar gaat het fout? Bij het opstarten van de app? Zodra je een stream start? Wat zie je op dat moment?
Gebeurt dit bij WiFi, of 4G? Of beide?
Reputatie 7
Badge +24
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders weet je ons te vinden!

Reageer