Beantwoord

iTV app KPN verdwenen uit de Apple app store

  • 2 December 2020
  • 9 reacties
  • 327 keer bekeken

ik kan de app I TV niet meer gebruiken omdat deze uit de App Store is verwijderd, evenals de Telfort app

icon

Beste antwoord door Arend47 10 December 2020, 09:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Arend47, deze en deze bedoel je?

 

Vorige IPhone SE GEEN probleem op de iPhone 12. Op een oude IPad werkt iTV van Telfort en KPN beide goed alleen update kan niet opgehaald worden 

Reputatie 7
Badge +10

iOS is up-to-date ?

Uitloggen en weer inloggen van je account in de Appstore/iCloud  al geprobeerd? De apps staan niet half geïnstalleerd op de iPhone? Als in, proberen te verwijderen? 

Andere apps kun je wel installeren?

Heb je al een harde herstart van de iPhone geprobeerd?

Als je de netwerkinstellingen reset en wifi opnieuw instelt, lukt het dan wel?

Deze items staan in de Apple appStore.

iOS 14.2.1 is up to date

Reputatie 7
Badge +10

Had je de andere tips al geprobeerd?

Het lijkt trouwens dat de AppStore niet in het Nederlands staat.

Kun je de apps wel downloaden wanneer je de onderstaande tips uitvoert?

  1. Open Instellingen.
  2. Tik op uw naam en tik vervolgens op 'iTunes Store en App Store'.
  3. Tik op uw Apple ID en tik vervolgens op 'Toon Apple ID'. ... 
  4. Tik op 'Land/regio'.
  5. Tik op 'Wijzig land of regio'. ... 
  6. Tik op uw nieuwe land of regio 

Blijft vreemd: bij mijn account via https://appleid.apple.com/ staat mijn account goed regio Nederland.

via Itunes  was mijn regio Luxemburg, gewijzigd in Nederland, nu werkt Telfort iTV weer goed op telefoon en Ipad, maar KPN iTV wordt gemeld bevindt zich niet in de AppStore! wat blijkt dat de regio inde Iphone 12 mini nog op regio Luxemburg staat. (dit komt omdat ik oorspronkelijk een creditkaart had bij ING Luxemburg) maar bij de telefoon kan ik de regio niet veranderen omdat ik een tegoed heb op mijn Apple account (van Nederlandse rekening. Dus op iTunes en ID account volgens https://appleid.apple.com staan de regio's goed maar op de telefoon is die nog op Luxemburg blijven staan voor mij onbegrijpelijk en niet Applewaardig! harde reset telefoon en Wifi hebben niet geholpen

groet, Arend

Reputatie 7
Badge +10

Helder!

Ik heb hier in ieder geval duidelijke stappen en uitleg wat betreft de regio. 

Misschien is het handig om een antwoord van een Moderator af te wachten of de iTV app werkt via een extra Nederlandse Apple ID mocht je die willen aanmaken om toch de iTV app te kunnen gebruiken. Let wel, voor andere updates moet je dan switchen tussen de accounts. 

Behalve contact met Apple hierover opnemen, is een tweede account hiervoor aanmaken het enige wat ik zo kan bedenken. Maar wacht anders een reactie van een Moderator af. 

Reputatie 7
Badge +19

Sorry voor de late reactie @Arend47 maar begrijp ik het goed dat er nu nog 1 apparaat is waar je je de ITV app niet op kunt gebruiken?

Inderdaad Jeroen IPad ok IPhone , maar surprise sinds ik de Telfort iTVapp niet meer kan gebruiken zowel op IPad als op IPhone 12, kan ik iTV KPN weer gebruiken (app zeker een update gehad) Dus probleem is opgelost!

bedankt!