Apple DEP

• 25 april 2015
  • 3 reacties
  • 1124 keer bekeken

Hallo mensen. Ik heb zakelijk het bedrijf waar ik werk aangemeld voor Apple's Deployment Program, onderdeel Device Enrollment Program op http://deploy.apple.com

Nu moet ik voor de apparaten die gekocht zijn bij een Reseller of aanbieder (in dit geval KPN) een nummer invoeren wat per Reseller uniek is. Apple noemt dit het DEP Reseller ID. Met dit nummer kan je de apparaten die aangeschaft zijn bij de Reseller toevoegen aan het beheerders account. 

Nu heb ik bijna alle afdelingen van KPN aan de telefoon gehad, maar niemand kan mij aan dit DEP Reseller ID nummer van KPN helpen, de meeste zijn hier niet eens mee bekend. Weet iemand dit nummer van KPN?

Gr. Joost.

Meer informatie over dit systeem van Apple:

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen Joost, 

Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je vraag een zakelijke vraag betreft. Voor zakelijke klanten en zakelijke vragen hebben we een ander forum ingericht. Dit betreft een Zakelijk Forum. Hier kunnen mijn collega's je gerichter helpen. Ik verwijs je dan ook graag door naar ons Zakelijk Forum.

Met hartelijke groet, 

Cindy

Dag Joost

Zit met hetzelfde probleem. Los van de DEP (heb ik ook niet) moet je ook nog iemand bij KPN vinden die de serienummers koppelt aan het nummer. Anders heb je er nog niets aan. Ben je al verder hiermee? Kan je post niet vinden op het zakelijk forum.

Groet Robert

Reputatie 7
Badge +27
Beste Robert_h,

Welkom op het forum. Ook jou verwijs ik naar het zakelijke forum. Ben je er overigens mee bekend dat je voor het Device Enroll Programm ook gebruik kunt maken van het Apple klantnummer? Dit is een accountnummer die door Apple wordt toegewezen aan jouw bedrijf of het bedrijf waar je voor werkt. Wellicht kom je daar verder mee. Succes!

Reageer