Beantwoord

Apple iPhone SE nieuw of refurbished???

• 10 april 2018
  • 3 reacties
  • 204 keer bekeken

Binnen een maand is de touch button van mijn Apple iPhone SE niet meer goed te gebruiken en vandaag zie ik aan de onderkant van het toestel dat een schroefje circa 5 mm naar buiten is gekomen..

Ik heb in 3 jaar tijd met mijn Iphone 5 nooit dergelijke problemen gehad.
Ik vraag mij dan ook af; is het mogelijk dat ik (per ongeluk) een refurbished toestel heb ontvangen? Of zijn er meer ervaringen met slechte kwaliteit van de SE?
icon

Beste antwoord door Nadia 13 april 2018, 13:52

Ha Barbara, ik zie dat je nieuw bent op ons Forum, welkom! 🙂 Wat onzetten zuur dat je iPhone SE mankementen vertoont! Erg bijzonder dat er zelfs een schroefje uitsteekt 😮 Mijn ervaring met Apple is ook anders! Ik heb nog nooit iets van dien aard gehad met mijn iPhone!

Wij bieden (momenteel) alleen de iPhone 6, 6S en 7refurbished aan, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. Ik zie dat je je toestel op 15 maart hebt ontvangen. Als de problemen onder fabrieksgarantie vallen wordt je toestel kosteloos gerepareerd. Je kunt je toestel ter reparatie aanbieden in één van onze KPN winkels. Vind de KPN Winkel bij jou in de buurt op deze pagina. Ik heb je voor de zekerheid ook de aankoopbon per mail verzonden, dit is je garantiebewijs.

Hopelijk heb je snel weer een goed functionerend toestel 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13
@RobinFlikkema, helemaal met je eens! Van KPN mag je niks minder dan een top product verwachten! 👌🏼
Alleen is de staat van het toestel op deze afstand lastig te beoordelen. Vandaar het advies: breng het toestel naar de KPN Winkel. Collega's uit de winkel kunnen vanuit daar het toestel ter reparatie aanbieden. Het toestel wordt door een onafhankelijk partij, Teleplan Communications, grondig onderzocht. Als het probleem niet onder fabrieksgarantie valt wordt er een analyserapport naar de klant verzonden. Als dat niet het geval is, ontvangt Barbara uiteraard kosteloos een nieuw toestel! 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Hoezo "als de problemen onder fabrieksgarantie vallen". TS mag van KPN een deugdelijk product verwachten. En tenzij TS zelf het schroefje heeft los gedraaid is dat dus niet deugdelijk.
Daarnaast, zolang dit binnen 6 maand begonnen is moet KPN aantonen dat TS het product verkeerd heeft gebruikt, anders heeft TS automatisch recht op een nieuw toestel of gratis reparatie.

Robin
Reputatie 7
Badge +13
Ha Barbara, ik zie dat je nieuw bent op ons Forum, welkom! 🙂 Wat onzetten zuur dat je iPhone SE mankementen vertoont! Erg bijzonder dat er zelfs een schroefje uitsteekt 😮 Mijn ervaring met Apple is ook anders! Ik heb nog nooit iets van dien aard gehad met mijn iPhone!

Wij bieden (momenteel) alleen de iPhone 6, 6S en 7refurbished aan, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. Ik zie dat je je toestel op 15 maart hebt ontvangen. Als de problemen onder fabrieksgarantie vallen wordt je toestel kosteloos gerepareerd. Je kunt je toestel ter reparatie aanbieden in één van onze KPN winkels. Vind de KPN Winkel bij jou in de buurt op deze pagina. Ik heb je voor de zekerheid ook de aankoopbon per mail verzonden, dit is je garantiebewijs.

Hopelijk heb je snel weer een goed functionerend toestel 🙂

Reageer