[Apple iPhone X] Deel hier je gebruikerservaring op het KPN Forum! "-D

• 9 december 2017
  • 2 reacties
  • 173 keer bekeken

Reputatie 6

Mijn nieuwe Apple iPhone X!

Hallo alle Forumleden die pasgeleden de nieuwe Apple iPhone X! van KPN hebben ontvangen!

Omdat de levering van de iPhone X! via KPN nu dan ook echt eindelijk een beetje op stoom lijkt te komen, lijkt het me een goed en ook leuk idee, om in dit topic al jullie eerste indrukken en natuurlijk ook jullie gebruikerservaringen hier op het KPN Forum met elkaar te delen.

Ikzelf ben in afwachting van de nieuwe Apple iPhone X! - Plus of S - die in 2018 wordt verwacht! Tot die tijd lees ik heel graag mee met al jullie enthousiaste en/of kritische verhalen!

Alvast super bedankt voor jullie deelname aan dit topic!
  • Model?
  • Uitvoering GB?
  • Kleur?
  • Aangeschafte accessoires: hoesje/batterij-pack etc.?
Ik wens iedereen veel plezier met de nieuwe iPhone X! 😎

Heb jij je nieuwe Apple iPhone X! inmiddels ook al ontvangen van KPN?

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Leuk idee @BerendDeMeyer_ ! Ik trap hem af

Model: iPhone X.

Uitvoering GB: 64GB. Meer dan genoeg hoop ik ?.

Kleur: Space Grey.

Aangeschafte accessoires: Op dit moment nog niks. Ik heb op mijn kerstvelangslijstje een “ oplaad pad “ staan waarmee ik de iPhone kan opladen.

Aantal weken dat de levering via KPN heeft geduurd: Iets langer dan 4 weken.

Eerste indruk is geweldig! Ik ben van een iPhone 6 naar de iPhone X gegaan, dus voor mij erg veel leuke veranderingen. Nieuwe dingetjes ontdekken en ga zo maar door, een top telefoon tot nu toe! Ben ook erg benieuwd hoe de volgende iPhones er uit komen te zien.
Reputatie 6
Leuk idee @BerendDeMeyer_ ! Ik trap hem af

Model: iPhone X.

Uitvoering GB: 64GB. Meer dan genoeg hoop ik ☺

Kleur: Space Grey.

Aangeschafte accessoires: Op dit moment nog niks. Ik heb op mijn kerstvelangslijstje een “ oplaad pad “ staan waarmee ik de iPhone kan opladen.

Aantal weken dat de levering via KPN heeft geduurd: Iets langer dan 4 weken.

Eerste indruk is geweldig! Ik ben van een iPhone 6 naar de iPhone X gegaan, dus voor mij erg veel leuke veranderingen. Nieuwe dingetjes ontdekken en ga zo maar door, een top telefoon tot nu toe! Ben ook erg benieuwd hoe de volgende iPhones er uit komen te zien.

Hi @NielsO!

Ook in de herhaling super bedankt voor de 1ste post in het topic en veel plezier met je nieuwe Apple iPhone X! 😎

Reageer