Beantwoord

Apple watch 3

• 6 december 2017
  • 2 reacties
  • 234 keer bekeken

Hallo Allemaal

Heb vorige week 02-12-2017 een Apple watch 3 bij jullie besteld.
Vandaag besteld is morgen in huis staat er met grote letters. Niet dus.
Helaas kreeg ik direct na de betaling netjes een bericht dat dit product tijdelijk niet beschikbaar is.
Dus ik heb het een en ander gevraagd via de berichten, in de winkel en aan de telefoon.
Ik word van de telefoon naar de winkel verwezen en andersom.
Maar niemand kan mij vertellen wanneer het wel geleverd wordt.
Al met al weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben en was in de veronderstelling dat ik hem inmiddels wel in huis zou hebben.
Misschien kan iemand hier mij verder helpen?

Mvg,
Kevin
icon

Beste antwoord door Justin_ 10 december 2017, 09:17

Hoi Kevin, welkom op het forum! Vervelend, die onduidelijkheid over je bestelling. Heb je de apple watch online besteld? Dan begrijp ik niet zo goed waarom je naar de winkel verwezen wordt. Mijn excuses daarvoor.

Heb je de apple watch inmiddels binnen? Zo niet, reageer dan op m'n privébericht. Dan zoek ik voor je uit wat de status is van je bestelling.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Kevin, welkom op het forum! Vervelend, die onduidelijkheid over je bestelling. Heb je de apple watch online besteld? Dan begrijp ik niet zo goed waarom je naar de winkel verwezen wordt. Mijn excuses daarvoor.

Heb je de apple watch inmiddels binnen? Zo niet, reageer dan op m'n privébericht. Dan zoek ik voor je uit wat de status is van je bestelling.
Justin,
Alvast Bedankt.
En nee ik heb hem helaas nog steeds niet binnen.
Heb je een pb gestuurd.
Mvg,
Kevin

Reageer