Beantwoord

AppleID verwijderen.

• 28 januari 2016
  • 9 reacties
  • 414 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Hallo, ik heb twee AppleIDs, een met hetnet en een met Gmail, maar ik wil degene met Gmail graag opheffen. Kan dat of moet ik daarvoor naar een Applewinkel om dat te vragen of dat kan?

Admin: bericht naar juiste board verplaatst

icon

Beste antwoord door erik030030 29 januari 2016, 07:01

Je kan het ook thuis doen, maar je moet volgens mij wel je GMail bezitten anders kan het niet.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Je kan het ook thuis doen, maar je moet volgens mij wel je GMail bezitten anders kan het niet.
Reputatie 7

erik030030 schreef op 29 jan '16 om 07:01u

Idd. Als je die met gmail wilt opheffen wordt er een mail naar je gmail gestuurd. Daarin staat een controlelink waar je op moet klikken. Als je geen toegang meer tot je gmail account hebt kun je de AppleID met gmail dus niet opzeggen. Gewoon links laten liggen dan.

Als ik jou was had ik gmail aangehouden. Een email adres onafhankelijk van een internetprovider is uitermate praktisch namelijk.

Reputatie 6
Badge +13
Oke, maar kan Apple die niet zelf verwijderen omdat ie niet meer gebruikt wordt?
Reputatie 6
Badge +13
Dank voor jullie info in ieder geval.
Reputatie 7

fame29 schreef op 29 jan '16 om 12:51u
Oke, maar kan Apple die niet zelf verwijderen omdat ie niet meer gebruikt wordt?

Dat zou ik je niet kunnen vertellen. Meestal kan dat niet. Maar een niet gebruikt ID zal Apple, denk ik, een worst zijn hoor ;)

Reputatie 6
Badge +13
Dus dat is niet onveilig? Voor eventuele hackers ofzo?
Reputatie 7

fame29 schreef op 29 jan '16 om 13:17u
Dus dat is niet onveilig? Voor eventuele hackers ofzo?

Nee hoor. Er zullen zoveel niet meer gebruikte ID's in hun systeem staan. En bij andere bedrijven.

Reputatie 6
Badge +13
Oke, dank voor al jullie hulp! Ik ga het eens bij een Applewinkel navragen, ik moet er vanmiddag toch even heen. Maar de kans is klein, dat weet ik nu na de antwoorden die ik heb gehad.
Reputatie 6
Badge +13
Ik ben er geweest, maar ik ben het vergeten te vragen. Ik vraag het wel aan iemand die ook Applespullen heeft.

Reageer