Beantwoord

Applewatch 5 koppelen aan mobiel netwerk

  • 24 September 2019
  • 14 reacties
  • 1493 keer bekeken

Ik wil graag mijn mobiel netwerk koppelen aan mijn watch, hoe doe ik dat? Want mijn watch ziet het netwerk niet..:-(

groet
Karin
..
*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vierkantje 25 September 2019, 22:48

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Karin. Welkom op het KPN Forum! Ik heb helaas zelf niet een antwoord op jouw vraag. Ik denk dat je het antwoord vindt op deze pagina van Apple. Laat je mij weten of het is gelukt?
Bedankt voor je bericht.
de verwezen pagina had ik zelf ook gevonden en ben aan de hand daarvan aan de slag gegaan. Echter lukt het niet omdat ik de optie “mobiel netwerk” niet eens te zien krijg ik mijn watch instellingen .
Ik kan het dus nergens instellen of aanzetten..
Reputatie 7
Badge +21
Wat jammer dat je deze optie niet te zien krijgt. Ik heb nog een andere pagina gevonden waarop staat hoe je een Apple Watch aan je mobiele abonnement kan toevoegen. Misschien heb je er iets aan. Als je het antwoord ook niet op deze pagina kan vinden, dan kan je het beste langs een KPN Winkel of Apple Store gaan. Laat je mij weten of het is gelukt?
Ik ben bij de KPN winkel geweest en het kan schijnbaar nog niet in NL..
dan moet er een E-Sim in zitten en dat is niet het geval..
Helaas!!
Bedankt voor het meedenken hoor!
Reputatie 7
Badge +21
Ah oke, dat is jammer. Heb ik ook weer wat geleerd. Ik hoop dat het in de toekomst alsnog mogelijk wordt. Graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Volg.

Reputatie 2
Badge

Weten jullie inmiddels of een e Sim te verkrijgen is voor mijn Watch 5?

Reputatie 7
Badge +21

@Jan911turbo Helaas is een e-sim nog niet mogelijk bij KPN. Zodra dit wel het geval is, dan laten we dat zeker weten.

Reputatie 2
Badge

@Jan911turbo Helaas is een e-sim nog niet mogelijk bij KPN. Zodra dit wel het geval is, dan laten we dat zeker weten.

Dat duurt al zo lang dat KPN, de beste provider van nl, embedded Sim nog niet heeft. Snap het niet, T Mobile en een dochter my van KPN hebben het al tijdje.  Wat is de reden van het grote KPN om zooo lang te wachten. Pff 

Reputatie 7

@Jan911turbo Helaas is een e-sim nog niet mogelijk bij KPN. Zodra dit wel het geval is, dan laten we dat zeker weten.

Dat duurt al zo lang dat KPN, de beste provider van nl, embedded Sim nog niet heeft. Snap het niet, T Mobile en een dochter my van KPN hebben het al tijdje.  Wat is de reden van het grote KPN om zooo lang te wachten. Pff 

Er is nog geen enkele aanbieder in Nederland die eSim voor de Apple Watch aanbiedt en het is ook maar de vraag of en zo ja wanneer dat gaat komen.

Let op, de eSim op een Apple watch zou op het abonnement van de telefoon moeten meeliften (hetzelfde nummer) en dat is voor de meeste providers een brug te ver. KPN zal vast wel eens met de ondersteuning van eSim komen voor telefoons, maar dat wil absoluut niet zeggen dat daarmee ook een soort van "duo-eSim" voor de Apple watch beschikbaar zal komen.

Reputatie 2
Badge

Dank voor je snelle reactie . Ik weet dat het in andere landen wel  het mogelijk is. Als het een geld kwestie is  waarom vraagt KPN dan geen extra geld . Voor mijn 2e sim kaart in mijn auto i.v.m. Bijvoorbeeld updaten navigatie vraagt KPN € 5  per maand extra . Ik vind dit geen probleem. Waarom niet zo iets voor E sim enz . 
 

Reputatie 4
Badge +2

Het kan inderdaad al in andere landen en in de USA betaal je bij een Apple Watch mobiel verbinden 10 dollar bovenop je abo kosten en ik zou daar zeker als KPN ermee zou beginnen daar geen probleem mee hebben..

Eerst maar even wachten op de Esim voor de iPhone en wie weet daarna?

Reputatie 2
Badge

Het kan inderdaad al in andere landen en in de USA betaal je bij een Apple Watch mobiel verbinden 10 dollar bovenop je abo kosten en ik zou daar zeker als KPN ermee zou beginnen daar geen probleem mee hebben..

Eerst maar even wachten op de Esim voor de iPhone en wie weet daarna?

Blij met je reactie Albert, de e Sim heeft de toekomst . Daarom begrijp ik niet dat KPN , die vaak  voorop loopt , dit niet blijkbaar als prio ziet Tegenwoordig  kan je de Esim voor diverse toepassingen gebruiken . Juist daarom moet KPN dit oppakken . Ik verwacht,  dat men stelt het verdien model dit niet toelaat.🤔Pff 

Conclusie is dat KPN  blijkbaar geen extra geld durft te vragen   uit angst zich  uit de markt te prijzen!. Ik zie het juist als een kans. 

 

Reputatie 4
Badge +2

Esim ondersteuning voor de iPhone gaat zeker komen aangezien het via dochteronderneming Simyo al werkt op het KPN netwerk. dus dat is een kwestie van geduld

de Apple Watch is natuurlijk een ander verhaal,maar ik hoop zeker dat het komt…

Ze zijn met de Esim op de iPhone niet de eerste, maar hopelijk met de Watch wel :)

Reageer