Beantwoord

Apps sluiten spontaan iPhone 11

  • 12 July 2021
  • 6 reacties
  • 99 keer bekeken

Hallo!

heb sinds september een iPhone 11 en al verschillende maanden dat apps vanzelf sluiten tijdens gebruik. Bij vorige iPhones nooit gehad!

De laatste weken is het echt extreem aan het worden. Iemand nog tips? Soft reset al gedaan. Hard reset durf ik niet zo goed omdat ik niet alles/alle instellingen kwijt wil raken. 
 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Jose_ 19 July 2021, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

 

Zijn alle updates al geinstalleerd? https://support.apple.com/nl-nl/guide/iphone/iph3e504502/ios#:~:text=eventuele%20updates%20installeren.-,Tik%20in%20Instellingen%20op%20'Algemeen'%20%3E%20'Software%2Dupdate,of%20'Automatische%20updates').

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @NicoleLuybregts 
Je raakt niets kwijt als je een harde reset uitvoert hoor.
Houdt de volume Plus knop ingedrukt en druk ook de uitknop in,
Houdt deze knoppen vast tot het appeltje verschijnt.
Let wel er verschijnt al eerder de Zet uit knop, maar niets van aantrekken, gewoon knoppen vasthouden tot het appeltje verschijnt.

En zorg er voor dat je de laatste updates hebt ook van het IOS (14.6)

Reputatie 7
Badge +10

Hey @NicoleLuybregts!

Irritant dat apps uit het niets sluiten! Hebben bovenstaande tips geholpen? :blush:

Hey @NicoleLuybregts!

Irritant dat apps uit het niets sluiten! Hebben bovenstaande tips geholpen? :blush:

Hi Jose,

helaas niet helemaal. Hard reset hielp wel wat maar apps sluiten zich nog steeds spontaan. 
Helaas ook niet een app maar meerdere.  😓

 

Groetjes,

Nicole

Reputatie 7
Badge +10

Wat jammer dat de hard reset het niet helemaal heeft opgelost, @NicoleLuybregts! Zijn alle apps up-to-date en de iOS versie van jouw telefoon ook?

Als dat ook zo is, dan lijkt het mij het beste om eens contact op te nemen met Apple Support. Zij kennen hun toestellen natuurlijk als geen ander en hebben wellicht een oplossing!

Reputatie 7
Badge +9

@NicoleLuybregts Welke IOS versie staat er op je IPhone en een andere vraag. Hoeveel vrije ruimte heb je nog op je IPhone?