Beantwoord

batterij bizar snel leeg iphone mini 12

  • 17 March 2021
  • 3 reacties
  • 607 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb sinds afgelopen vrijdag(dus 5 dagen geleden) een nieuwe iphone 12 mini binnen gekregen nadat ik mijn abonnement heb verlengd. Maar deze telefoon loopt te snel leeg voor een nieuwe telefoon. Ik lees ook veel klachten over deze batterij op internet. Ik weet dat ik nog binnen de 14 dagen garantie zit. Wat kunnen jullie mij adviseren te doen? Hoor het graag. 
 

mvg Tara Hakvoort

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 20 March 2021, 20:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Taraisabelle! Via welke manier heb je de telefoon aangeschaft? Zou je daarnaast aan kunnen geven van welke apps je gebruik maakt en hoeveel procent je dan ongeveer in een uur verbruikt? Retour en garantie hangt af van hoe de telefoon is gekocht. Op het moment dat je deze via internet of telefonisch besteld hebt geldt de wet “kopen op afstand”. Daarbij heb je inderdaad 14 dagen de tijd om zonder opgaaf van reden afstand te doen van de aankoop. Laat het hier even weten en dan kijken we wat de mooiste oplossing is. 

Hi KPN,

inmiddels heb ik de iphone 12 mini een maand… mooie telefoon maar helaas moet ik 2 a 3 x de batterij opladen. Ik ben er echt niet blij mee en wil graag naar een normale iphone 12 met een betere en grotere batterij… 

ik weet dat je dit binnen 14 dagen moet doen maar ik dacht dat t wel mee zou vallen.

is er toch een optie dat jullie iets voor me kunnen betekenen? Ik ben al zolang een klant van jullie. Zou heel fijn zijn. 
groetjes Tara Hakvoort

Reputatie 7
Badge +17

@Taraisabelle ik heb vanuit officiële kanalen hier niks voor. We zijn wat de 14 dagen echt streng. Wel is het zo dat ik tijdens het eerste onderzoek een aantal weken terug meerdere signalen zag, ook op de website van Apple zelf. Wat je zou kunnen doen is daar kijken of er wellicht een oplossing is gevonden voor mensen die hier last van hebben. Ook las ik dat het aan hebben staan van de 5G veel energie kan vragen. Je zou dus kunnen proberen 5G uit te zetten en te kijken of dit helpt. Verder heb ik ben ik bang weinig aan oplossing voor je. Terugbrengen kan op dit moment helaas echt niet meer.